sweetness Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 ÆSj.. nå har jeg klart meg i over en uke uten godterier og slike usunne ting, og bare spist sunt. Men nå merker jeg at jeg snart sprekker.. det er den perioden i mnd hvor sjokolade- og søthungeren bare eksploderer!! Jeg må virkelig ta meg sammen for ikke å springe bort til kiosken og gå amok.. Jeg som har vært så flink! æsj.. dumme hormoner.. Er det noe jeg kan spise som vil roe ned denne søthungeren? 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Ta deg en sjokolade du, er mye bedre å spise EN sjokolade hver/annenhver søndag enn å nekte seg selv helt til du sprekker og spiser 3-4 stk.. Sjokolade er ikke "farlig", du kan jo gjerne gå en ekstra tur i dag eller noe? Så "gjør" ikke sjokoladen så mye? 0 Siter
sweetness Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Ta deg en sjokolade du, er mye bedre å spise EN sjokolade hver/annenhver søndag enn å nekte seg selv helt til du sprekker og spiser 3-4 stk.. Sjokolade er ikke "farlig", du kan jo gjerne gå en ekstra tur i dag eller noe? Så "gjør" ikke sjokoladen så mye? Hehe.. det er sant det. Og det er ikke akkurat det at jeg får akkutt dårlig samvittighet og må ut å springe av meg kaloriene, men jeg synes det har vært så godt å slippe det søtsuget til nå. Det var skikkelig hardt de første dagene etter jeg "slutta", men ila siste uka har jeg ikke en gang hatt lyst på godterier og det har vært så digg!!=) Er redd jeg får smaken på det gode liv igjen, og ikke klare og begrense meg hele uka.. hehe.. her snakker vi dårlig viljestyrke, gitt!! =) Nei, vi får se. Hjernen trenger jo sukker, og jeg sitter jo og leser til eksamen, såeh... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Hehe.. det er sant det. Og det er ikke akkurat det at jeg får akkutt dårlig samvittighet og må ut å springe av meg kaloriene, men jeg synes det har vært så godt å slippe det søtsuget til nå. Det var skikkelig hardt de første dagene etter jeg "slutta", men ila siste uka har jeg ikke en gang hatt lyst på godterier og det har vært så digg!!=) Er redd jeg får smaken på det gode liv igjen, og ikke klare og begrense meg hele uka.. hehe.. her snakker vi dårlig viljestyrke, gitt!! =) Nei, vi får se. Hjernen trenger jo sukker, og jeg sitter jo og leser til eksamen, såeh... Kjøp deg en melkerull & en iskald Cola boks! *namm* 0 Siter
sweetness Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Kjøp deg en melkerull & en iskald Cola boks! *namm* åååfyyyy..Det hørtes himmelsk ut! *drømme* 0 Siter
Flaxseed Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 åååfyyyy..Det hørtes himmelsk ut! *drømme* 75 skjeer med sukker i en boks cola... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 ''Er det noe jeg kan spise som vil roe ned denne søthungeren? '' For all del. Kjør i deg en hel pose gulrøtter. Også kan du heller spise sjokoladen i tillegg litt seinere. Sånn ender alltid jeg opp. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 åååfyyyy..Det hørtes himmelsk ut! *drømme* Cola...Æsj..Drikker ikke brus..Og spiser sjelden sjokolade nettopp for å unngå søtsuget.. 0 Siter
Orio Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Er det en katastrofe hvis du unner deg selv litt sjokolade når hormonene går amok og krever det? 0 Siter
Orio Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 åååfyyyy..Det hørtes himmelsk ut! *drømme* Nyt det. Det er helt sikkert fortjent. 0 Siter
sweetness Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Er det en katastrofe hvis du unner deg selv litt sjokolade når hormonene går amok og krever det? Nei, er selvfølgelig ikke det, men jeg er redd jeg da "mater søthungermonstret" inni meg som da vil våkne igjen og bare be om mer og mer og mer! 0 Siter
Gjest bocca Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Jeg spiser sjelden sjokolade, og da er det den som er 70% kakao. Prøv! Du har lov med litt en kveld i uka, og slik er det lettere å spise sunt i hverdagen og holde det. 0 Siter
Gjest RobZombie Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Innimellom får jeg en følelse jeg bare må gå ut og kjøpe heroin og sette skuddet rett i øyet, men jeg klarer å dy meg. Sikkert noe av det samme du føler med sjokolade. Har forstått det sånn at jenter må ha sjokolade, sånn er det bare. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Du skulle hatt deg en sjokoladedag i uka Å spise sunt betyr ikke at man aldri skal kunne unne seg noe. Jeg har mistet søtsuget fullstendig, og jeg aner ikke hvorfor. Jeg har ikke gått inn for det en gang. Merkelige greier. Det har vart noen måneder nå. Det kan jo være fordi jeg spisr mer frukt enn før. 0 Siter
sweetness Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Innimellom får jeg en følelse jeg bare må gå ut og kjøpe heroin og sette skuddet rett i øyet, men jeg klarer å dy meg. Sikkert noe av det samme du føler med sjokolade. Har forstått det sånn at jenter må ha sjokolade, sånn er det bare. Ja, det er sikkert akkurat slik det føles ja! Fint vi kan forstå hverandre;) Heroin, sjokolade, cola, øl.. det er sikkert ikke lett uansett! 0 Siter
sweetness Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Du skulle hatt deg en sjokoladedag i uka Å spise sunt betyr ikke at man aldri skal kunne unne seg noe. Jeg har mistet søtsuget fullstendig, og jeg aner ikke hvorfor. Jeg har ikke gått inn for det en gang. Merkelige greier. Det har vart noen måneder nå. Det kan jo være fordi jeg spisr mer frukt enn før. Nei, det er sant det. Men det har vært så befriende å slippe det søtsuget den siste tiden, men nå når det da kommer tilbake, er jeg redd jeg ikke blir kvitt det hvis jeg gir etter! heh.. I morgen den dag, er det rett på butikken å hamstre frukt igjen! =) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Nei, det er sant det. Men det har vært så befriende å slippe det søtsuget den siste tiden, men nå når det da kommer tilbake, er jeg redd jeg ikke blir kvitt det hvis jeg gir etter! heh.. I morgen den dag, er det rett på butikken å hamstre frukt igjen! =) Har du vært å snopa alt? Eg blei så påvirka at eg gikk på kiosken og kjøpte meg en melkerull og en kald boks Cola, sjøl eg. Ps! Kjøpte en Caramello i reserve også! *namm* 0 Siter
sweetness Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Har du vært å snopa alt? Eg blei så påvirka at eg gikk på kiosken og kjøpte meg en melkerull og en kald boks Cola, sjøl eg. Ps! Kjøpte en Caramello i reserve også! *namm* Åhh ,hørtes godt ut, ja! Nei, har ikke gjort det enda. Fant ut at det kunne være lurt å spise middag først og se om trangen på søtt var like stort etterpå. Noe som den jo har vist seg å være. Så det er nok ikke lenge før jeg iler over gata etter no snop, nei. =) Får jo nesten ikke tenkt på så mye annet, så det er bare å gi etter har jeg funnet ut! =) 0 Siter
Sofline Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Å leve helt uten usunne ting er nesten umulig. Jeg anbefaler sterkt en dag i uka hvor du lar deg selv skeie ut og spise litt sjokolade og annet snop. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.