Gå til innhold

Vil ha sjokolade i dag!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sweetness

16

• Sofline

3

• mariaflyfly

2

• Flaxseed

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest baremei

Å leve helt uten usunne ting er nesten umulig. Jeg anbefaler sterkt en dag i uka hvor du lar deg selv skeie ut og spise litt sjokolade og annet snop.

Ja, og faktisk er det sunt å unne seg litt ekstra godt iblandt! Kunsten er å gjøre det uten å få dårlig samvittighet, og å klare å stoppe før "litt" blir "litt for mye":)

Gjest baremei

Å aldri unne seg det man har lyst på, er ikke spesielt sunt, vil jeg påstå. Helse omfatter både kropp og sjel, og sjokolade er mat for sjela;) Så ta en bit, og nyt den med god samvittighet! Men også her gjelder det at for mye av det gode er sjelden bra.

Å aldri unne seg det man har lyst på, er ikke spesielt sunt, vil jeg påstå. Helse omfatter både kropp og sjel, og sjokolade er mat for sjela;) Så ta en bit, og nyt den med god samvittighet! Men også her gjelder det at for mye av det gode er sjelden bra.

Nei, det er vel akkurat det- jeg er ikke så flink å vite når nok er nok;)

Annonse

Annonse

Gjest girasol

Yoghurt pleier jeg å spise når jeg blir helt desperat etter noe søtt, eller helst sjokolade!

Men si meg, nå ha du vært så flink i en uke, er det da noe i veien for at du kan belønne deg selv med en liten sjokolade? En liten sjokoladebit en gang i uka skader ikke!! :-)

Yoghurt pleier jeg å spise når jeg blir helt desperat etter noe søtt, eller helst sjokolade!

Men si meg, nå ha du vært så flink i en uke, er det da noe i veien for at du kan belønne deg selv med en liten sjokolade? En liten sjokoladebit en gang i uka skader ikke!! :-)

Slapp av ho er langt nede i godteposen allerede. :-)

Neida, er ikke fanatisk sunn altså. Er, og har alltid vært, en sjokoman av de store=) Men har altså blitt flinkere til å kutte det usunne i det siste og det har gått overraskende bra. Det var derfor jeg helst ikke ville "sprekke" idag fordi jeg tenkte at da ville det bli "på'an igjen". Hehe..

Men kjøpte meg sjokolade i dag, altså! Det gikk forresten veldig fint og merket at det skulle mindre til enn vanlig før jeg fikk nok.

Det er klart man skal kose seg av og til! Er heeeelt enig i det. Men kroppen min har hatt et fryktelig avhengighetsforhold til sukker, og dette hadde vært fint å bli kvitt!

Gjest girasol

''Er det noe jeg kan spise som vil roe ned denne søthungeren?

''

For all del. Kjør i deg en hel pose gulrøtter. Også kan du heller spise sjokoladen i tillegg litt seinere. Sånn ender alltid jeg opp. :P

He,he, sånn gjør jeg det også ;-) Men da har vi gjort vært sunne i tillegg da!

Neida, er ikke fanatisk sunn altså. Er, og har alltid vært, en sjokoman av de store=) Men har altså blitt flinkere til å kutte det usunne i det siste og det har gått overraskende bra. Det var derfor jeg helst ikke ville "sprekke" idag fordi jeg tenkte at da ville det bli "på'an igjen". Hehe..

Men kjøpte meg sjokolade i dag, altså! Det gikk forresten veldig fint og merket at det skulle mindre til enn vanlig før jeg fikk nok.

Det er klart man skal kose seg av og til! Er heeeelt enig i det. Men kroppen min har hatt et fryktelig avhengighetsforhold til sukker, og dette hadde vært fint å bli kvitt!

''Men kroppen min har hatt et fryktelig avhengighetsforhold til sukker, og dette hadde vært fint å bli kvitt!''

Eg og har det sånn (og har hatt det i minst 30 år), men i vår slutta eg og blei så tynn at eg ikkje turte anna enn å "sprekke" i sommer.

Her går det mest i Cola, men nå kutter eg snart Cola`en igjen og går over til Farris som eg gjorde i vår (Farris & bananer).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...