Gå til innhold

Vil ha sjokolade i dag!!

Anbefalte innlegg

''Men kroppen min har hatt et fryktelig avhengighetsforhold til sukker, og dette hadde vært fint å bli kvitt!''

Eg og har det sånn (og har hatt det i minst 30 år), men i vår slutta eg og blei så tynn at eg ikkje turte anna enn å "sprekke" i sommer.

Her går det mest i Cola, men nå kutter eg snart Cola`en igjen og går over til Farris som eg gjorde i vår (Farris & bananer).

Så det sier du- Farris og bananer er den store hemmeligheten? =)

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sweetness

16

• Sofline

3

• mariaflyfly

2

• Flaxseed

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Så det sier du- Farris og bananer er den store hemmeligheten? =)

For meg var det redningen i vår ihvertfall, kjøper inn mange 1,5 liters-flasker med Farris når det er på tilbud, og fyller kjøleskapet slik at eg alltid har minst to iskalde liggende parat.

Bananer kjøpte eg annahver dag (gjerne 5-6 i slengen), er du sulten så gir bananer mye energi også, det skal visst også være bra for psyken har eg hørt.

Prøv det: You`re wort it!

Jeg vil aldri klare å kutte ut sjokolade. For meg er det helt essensielt å _ikke_ nekte meg selv å skeie ut iblant, dersom jeg skal kunne leve noenlunde sunt.

Er jeg for streng mot meg selv, faller jeg av lasset med det samme.

Du legger ikke på deg av en liten sjokoladeplate i uka :-)

Jeg vil aldri klare å kutte ut sjokolade. For meg er det helt essensielt å _ikke_ nekte meg selv å skeie ut iblant, dersom jeg skal kunne leve noenlunde sunt.

Er jeg for streng mot meg selv, faller jeg av lasset med det samme.

Du legger ikke på deg av en liten sjokoladeplate i uka :-)

amen! hehe.. er helt enig der ja! Og jeg kommer til å ha lørdager/søndager med snop og kos! =) Det er ikke kaloriene som var hovedgrunnen til at jeg holdt igjen og var superkjip i noen timer idag;) hehe..

Det er viktig å kose seg!! =) Skulle bare ønske kroppen min ikke tok "hele handa" når jeg gir den en liten lillefinger av sjokolade!=)

amen! hehe.. er helt enig der ja! Og jeg kommer til å ha lørdager/søndager med snop og kos! =) Det er ikke kaloriene som var hovedgrunnen til at jeg holdt igjen og var superkjip i noen timer idag;) hehe..

Det er viktig å kose seg!! =) Skulle bare ønske kroppen min ikke tok "hele handa" når jeg gir den en liten lillefinger av sjokolade!=)

Jeg innbilder stadig meg selv at hvis jeg overspiser meg på sjokolade vil jeg bli så drittlei at jeg ikke orker tanken på sjokkis i mnage mnd fremover.

Etter maaange forsøk har det ennå ikke lykkes, men jeg er stadig like optimist.... :-D

Jeg innbilder stadig meg selv at hvis jeg overspiser meg på sjokolade vil jeg bli så drittlei at jeg ikke orker tanken på sjokkis i mnage mnd fremover.

Etter maaange forsøk har det ennå ikke lykkes, men jeg er stadig like optimist.... :-D

Hehe.. det er lov og håpe, ja! Jeg hadde faktisk en opplevelse her for noen uker siden som er det nærmeste jeg har kommet til å bli lei av godteri. Jeg var hos noen venninner og vi hadde alle kjøpt inn snop; potetgull, dipp, popcorn, sjokolade(selvfølgelig), lakris, ja you name it! Den kvelden var jeg så kvalm at det tok dager før jeg orket å _tenke_ på godteri igjen! =) Er jo ikke klokt å stappe i seg så mye forskjellige E-stoffer og dip og CRAP ila en eneste kveld, men godt var det;)

Men det blir leeeeeennge til jeg hopper i noe slags form for lignende fråtsing igjen;)

Less is more... faktisk.. =)

Annonse

Hehe.. det er lov og håpe, ja! Jeg hadde faktisk en opplevelse her for noen uker siden som er det nærmeste jeg har kommet til å bli lei av godteri. Jeg var hos noen venninner og vi hadde alle kjøpt inn snop; potetgull, dipp, popcorn, sjokolade(selvfølgelig), lakris, ja you name it! Den kvelden var jeg så kvalm at det tok dager før jeg orket å _tenke_ på godteri igjen! =) Er jo ikke klokt å stappe i seg så mye forskjellige E-stoffer og dip og CRAP ila en eneste kveld, men godt var det;)

Men det blir leeeeeennge til jeg hopper i noe slags form for lignende fråtsing igjen;)

Less is more... faktisk.. =)

Less is more ja, enig med deg der. Men hørtes ut som en fantastisk kveld, da ;-)

Gjest girasol

Neida, er ikke fanatisk sunn altså. Er, og har alltid vært, en sjokoman av de store=) Men har altså blitt flinkere til å kutte det usunne i det siste og det har gått overraskende bra. Det var derfor jeg helst ikke ville "sprekke" idag fordi jeg tenkte at da ville det bli "på'an igjen". Hehe..

Men kjøpte meg sjokolade i dag, altså! Det gikk forresten veldig fint og merket at det skulle mindre til enn vanlig før jeg fikk nok.

Det er klart man skal kose seg av og til! Er heeeelt enig i det. Men kroppen min har hatt et fryktelig avhengighetsforhold til sukker, og dette hadde vært fint å bli kvitt!

Ja jeg skjønner veldig godt hva du mener. Jeg er på det nivået om dagen at jeg spiser sjokolade stort sett hver dag. Men jeg VET jo at det går ikke i lengden, så på nyåret skal jeg avvenne meg jeg og!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...