villee Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Jeg vurderer å bestille kalender fra Fotoknudsen, er det noen her som har erfaringer med det? Blir den fin? Slik den ser ut på nettsiden deres? http://www2.fotoknudsen.no/calendars/month/styles.asp Og tok det lang tid før dere mottok den i posten? Med andre ord: Hvis jeg bestiller i dag / i morgen - vil jeg motta den før julaften da? Takk for alle svar. 0 Siter
Gjest allfoto Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Ville heller gått for Allfoto sin kalender. Kjempestor forskjell på kalenderene. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Bestilt fra Fotoknudsen de to siste årene, og kvaliteten er ikke kjempebra - bildene er fine, men opphenget er for skrøpelig. Sidene faller av når man blar. Jeg har i det hele tatt sluttet å bruke Fotoknudsen, jeg synes nettsidene deres er lite brukervennlige også. 0 Siter
Sofline Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Nettbutikker pleier å skrive å hjemmesiden når man senest må bestille for å få varene før jul. 0 Siter
Gjest har hatt den i år Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 ikke bestill den minste størrelsen. Den er en vits så liten som den er.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.