Sofline Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Så da syns du altså 300.- er passelig? Ja. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Seriøst? Nei, det var det ikke. Jeg skrev en slutt-tagg med ironi i på slutten av kommentaren min, men den ble tydeligvis borte på veien. Går tydeligvis ikke med liksom-HTML-tagger heller her. Er vel en sikkerhetsgreie.. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Tullet du nå? Jeg bare skrev det for å si at det kanskje er litt forskjell på hvor mye man skal betale, avhengig av hvem som sitter barnevakt. Som en forklaring på hvorfor jeg får så godt betalt, for godt betalt, det er det uten tvil! :-) Det var ikke meningen å virke arrogant eller noe sånn. Det er bare fakta. Ja, jeg tulla, for jeg mener det har null relevans. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Hehe :-) Godt noen skjønte hva jeg mente. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Nei, det var det ikke. Jeg skrev en slutt-tagg med ironi i på slutten av kommentaren min, men den ble tydeligvis borte på veien. Går tydeligvis ikke med liksom-HTML-tagger heller her. Er vel en sikkerhetsgreie.. :-) :-) 0 Siter
Gjest nannyentilenpike Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Ja, jeg tulla, for jeg mener det har null relevans. Ja, ok :-) Det sier kanskje ikke så mye om personen. Egentlig. Ha en fin dag. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.