Gå til innhold

Jimmy Page

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han 100% britisk?

Det ser ikke sånn ut..

Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med 100% britisk, og "ser ikke sånn ut", men Jimmy Page fra Led Zeppelin er i alle fall født og oppvokst i England (født i Londonsområdet).

Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med 100% britisk, og "ser ikke sånn ut", men Jimmy Page fra Led Zeppelin er i alle fall født og oppvokst i England (født i Londonsområdet).

Ser ut som han har asiatiske aner

Skrevet

Ser ut som han har asiatiske aner

Fant en kommentar på det i et musikkrelatert forum:

"Jimmy Page was voted greatest European/English to Asian transition in the 40 year category of "people of one race......who have slowly begun to look like a person of a different race" magazine."

Så ja, han er nok erkebritisk.

Skrevet

Fant en kommentar på det i et musikkrelatert forum:

"Jimmy Page was voted greatest European/English to Asian transition in the 40 year category of "people of one race......who have slowly begun to look like a person of a different race" magazine."

Så ja, han er nok erkebritisk.

Haha..Sær kåring..

Skrevet

Haha..Sær kåring..

Hehe, jeg tror det var en vits. ;) Men det tyder jo på at flere har bitt seg merke i det du lurte på.

Skrevet

Hehe, jeg tror det var en vits. ;) Men det tyder jo på at flere har bitt seg merke i det du lurte på.

Ja..Jeg var igrunn brennsikker på at han var adoptert eller noe..Eller evt. halvt asiatisk...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...