Gjest this is a signature Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Er han 100% britisk? Det ser ikke sånn ut.. 0 Siter
birdie Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Vet ikke helt hva du mener med 100% britisk, og "ser ikke sånn ut", men Jimmy Page fra Led Zeppelin er i alle fall født og oppvokst i England (født i Londonsområdet). 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Vet ikke helt hva du mener med 100% britisk, og "ser ikke sånn ut", men Jimmy Page fra Led Zeppelin er i alle fall født og oppvokst i England (født i Londonsområdet). Ser ut som han har asiatiske aner 0 Siter
birdie Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Ser ut som han har asiatiske aner Fant en kommentar på det i et musikkrelatert forum: "Jimmy Page was voted greatest European/English to Asian transition in the 40 year category of "people of one race......who have slowly begun to look like a person of a different race" magazine." Så ja, han er nok erkebritisk. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Fant en kommentar på det i et musikkrelatert forum: "Jimmy Page was voted greatest European/English to Asian transition in the 40 year category of "people of one race......who have slowly begun to look like a person of a different race" magazine." Så ja, han er nok erkebritisk. Haha..Sær kåring.. 0 Siter
birdie Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Haha..Sær kåring.. Hehe, jeg tror det var en vits. Men det tyder jo på at flere har bitt seg merke i det du lurte på. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Hehe, jeg tror det var en vits. Men det tyder jo på at flere har bitt seg merke i det du lurte på. Ja..Jeg var igrunn brennsikker på at han var adoptert eller noe..Eller evt. halvt asiatisk... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.