Gjest bankkunde Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Når legges rentene av sparepengene til saldoen på konto? Før eller etter nyttår? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Spørs hvilken bank du bruker. Vanligvis legges renta til i januar, de skal jo ha med hele året, men Skandia-banken legger visst til renta hver mnd tror jeg. 0 Siter
Gjest bankkunde Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Spørs hvilken bank du bruker. Vanligvis legges renta til i januar, de skal jo ha med hele året, men Skandia-banken legger visst til renta hver mnd tror jeg. Jeg får de bare lagt til en gang i året. Jeg tenkte på om de legges til nyttårsaften eller først i januar? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Jeg får de bare lagt til en gang i året. Jeg tenkte på om de legges til nyttårsaften eller først i januar? Rentene dateres den 31.12. i det året de er opptjent. Hilsen 0 Siter
Gjest bankkunde Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Rentene dateres den 31.12. i det året de er opptjent. Hilsen Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.