Gå til innhold

Billige pocketbøker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bøker har fast pris. En bokhandel el. kiosk har ikke lov til å selge samme bok billigere enn et annet sted, unntaket er kanskje bokklubber? Men de selger vel ikke pocketøker igjen. Antikvariater kan kanskje ha noe om du ikke er ute etter helt nye?

Gjest Gjerrigknark

Bøker har fast pris. En bokhandel el. kiosk har ikke lov til å selge samme bok billigere enn et annet sted, unntaket er kanskje bokklubber? Men de selger vel ikke pocketøker igjen. Antikvariater kan kanskje ha noe om du ikke er ute etter helt nye?

Gjerne brukte, men jeg finner ikke de jeg leter etter på brukbarbok.com

Vet du om andre?

Gjerne brukte, men jeg finner ikke de jeg leter etter på brukbarbok.com

Vet du om andre?

Du kan jo prøve her:

http://www.antikvaren.no/

eller her:

http://www.antikvariat.net/

Jeg har handlet mye via den siste der. Søk på antikvariater på google så får du opp masse.

Gjest det der var ikke sant

Det er det dummeste jeg har hørt. Du finner samme bok til ulike priser i ulike butikker. Hvis en søker på ulike nettbutikker har de ulike pris. Det opereres alltid med ulike tilbud/kampanjer osv.

Annonse

Det er det dummeste jeg har hørt. Du finner samme bok til ulike priser i ulike butikker. Hvis en søker på ulike nettbutikker har de ulike pris. Det opereres alltid med ulike tilbud/kampanjer osv.

Nybøker har vel samme pris overalt? Etter en viss tid kan bokhandlerne sette ned prisen, men jeg trodde nybøker hadde samme pris hos alle forhandlere?

Nybøker har vel samme pris overalt? Etter en viss tid kan bokhandlerne sette ned prisen, men jeg trodde nybøker hadde samme pris hos alle forhandlere?

De har det, men de skriver "Vår pris xxx, du sparer xx" så det virker som de har tilbud, men alle bokhandlere har samme pris. Det gjelder helt nye bøker.

Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Jeg har handlet utrolig mye billige pocketbøker på nett, både på bokkilden og amazon. Nøkkelordet er selvsagt å være litt tålmodig og vente til bøkene ikke lenger er nye. Da dukker de gode tilbudene opp, gjerne pakketilbud.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...