Gå til innhold

Nyttaars forsetter! Jeg har planen klar!

Anbefalte innlegg

Gjest Angela25

Naar jula er ferdig, og januar kommer, da skal jeg bli skikkelig flink altsaa! Jeg skal prove aa royke mindre, siden vi planlegger familieforokelse etter bryllupet. Maa prove aa slutte helt til vi har begynt planleggingen...

Jeg skal spare til lengre haar, og vaer flink med aa pleie det.

Jeg skal ta en rensekur for aa faa ut avfallsstoffer fra kroppen.

Jeg skal vaere forsiktig med aa vaere ut i sola, selv saa deilig og godt det er aa vaere kjempebrun!

Jeg skal jobbe med et sunnere kosthold. Er slank som en paale, men er visst blitt innfeit...- hoyt kolesterol:-(

Jeg skal slutte aa bite negleskinn naar jeg er stressa.

Jeg _maa_ begynne aa trimme. Jeg vil vaere en spenstig brud til sommeren :-)

Jeg skal bli flinkere til aa gi ros til andre.

Jeg skal staa paa for aa laere meg ennaa mer spansk, og ikke slumre med leksene!

Jeg skal bli flink til aa holde kontakt med de rundt meg.

Og sikkert 1000 ting til.......:-) Har forsiktig begynt et bedre liv allerede naa!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293525-nyttaars-forsetter-jeg-har-planen-klar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har to (to vanskelige) ikke begynne å røyke (suget etter røyk har blitt helt ...... etter at ungen kom til værden :( uheldigvis! så røyker jo selfølgelig alle rundt meg:( går bra til hverdags, men gruer meg veldig til jeg skal begynne å gå ut igjen på fest osv.. men skal ta meg sammen og ikke bli fristet til å gå i fellen!

så er nr to og begynne å trene og få litt av den gode gamel kroppen min tilbake.. det er vel mine nyttårsforsetter.

DETTE SKAL JEG KLARE! :)

Annonse

Gjest Angela25

jeg har to (to vanskelige) ikke begynne å røyke (suget etter røyk har blitt helt ...... etter at ungen kom til værden :( uheldigvis! så røyker jo selfølgelig alle rundt meg:( går bra til hverdags, men gruer meg veldig til jeg skal begynne å gå ut igjen på fest osv.. men skal ta meg sammen og ikke bli fristet til å gå i fellen!

så er nr to og begynne å trene og få litt av den gode gamel kroppen min tilbake.. det er vel mine nyttårsforsetter.

DETTE SKAL JEG KLARE! :)

Skjonner godt det er vanskelig for deg aa holde unna royken!! Men staa paa, saa blir det bedre etterhvert!:-)

Trening er sunt for alle, og det er slik man faar en sterk kropp. Husker da jeg gikk gravid, jeg la paa meg 27kg!! Huff...Men saa rasa jeg ned 30kg paa 2,5 mnd, og ble et beinrangel. (1.82m og 57kg...) Naa er jeg normalvektig, men onsker aa stramme opp her og der, samt bli kvitt litt "smilehull" diverse plasser!:-)

Lykke til med forsettene dine!

Gjest Angela25

Skal si du har mange planer :) Jeg bruker ikke å ha slike nyttårs forsetter, de blir vanskelige å holde. MEN, vi må endre kosthold her i huset og vi Må komme i bedre form. Så det er hva jeg går for :)

Det klarer dere vet du! Lykke til:-)

Gjest Angela25

Da jeg like før nyttårsaften i fjor proklamerte at:"Nå er det slutt på all denne godis-spisingen altså!" så min kjære bare på meg og sa tørt:"Det sa du i fjor og..." Jadda.

Men du har jo vaert skikkelig flink i aar?:-) Etter slik jeg har forstaatt det:-)

Annonse

Gjest Angela25

De siste 4,5 mnd har jeg vært ordentlig flink ja! Kjæresten min er veldig imponert. :o)

Ja, det skjonner jeg godt! Jeg synes ogsaa du har vaert flink, for det er ikke bare bare aa forandre livsstil, ser jeg...:-) Men naa maa jeg hive meg med ogsaa:-)

Skjonner godt det er vanskelig for deg aa holde unna royken!! Men staa paa, saa blir det bedre etterhvert!:-)

Trening er sunt for alle, og det er slik man faar en sterk kropp. Husker da jeg gikk gravid, jeg la paa meg 27kg!! Huff...Men saa rasa jeg ned 30kg paa 2,5 mnd, og ble et beinrangel. (1.82m og 57kg...) Naa er jeg normalvektig, men onsker aa stramme opp her og der, samt bli kvitt litt "smilehull" diverse plasser!:-)

Lykke til med forsettene dine!

jeg gikk opp 20 kilo ca. var 91 de siste dagene av grviditeten. etter èn mnd var jeg nede i 72 :) min vekt er mellom 66-68.. så jeg må stramme opp litt og få vekk litt mage. lårene mine er nesten slik som de en gang var. kan gå i mine gamle bukser men er litt stram i livet bare... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...