Gå til innhold

Parfyme - Salvador Dali

Anbefalte innlegg

Jeg har stående en uåpnet flaske (med forsegling) med Salvador Dali Eau de parfum, som jeg fikk for en del år siden, av min mor, tror jeg. Jeg brukte den parfymen mye før, men ble lei av den, og kan ikke tenke meg å bruke den nå (har en åpnet flaske med en liten skvett på også, som jeg prøvde i går.

Så har jeg ei niese på 15 år som ønsker seg parfyme til jul, men hun har ikke noen spesiell favoritt. Kan denne parfymen passe til ei tøff tenåringsjente, eller er den for tung og krydret?

Synes det er for galt å kaste den...

Til slutt - parfyme holder seg i mange år, ikke sant, uten å forringes?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293533-parfyme-salvador-dali/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes personlig den blir for tung for ei jente på 15 år.

Parfyme holder seg vel et par år. Om den ikke står veldig varmt, da KAN den forandre seg litt. Jeg har mange parfymer jeg har hatt i flere år så det går bra :o)

Mja.... det var vel det jeg tenkte - at den ikke passer....

Parfymen har stått i skapet på badet i noen år - kanskje fem?

Hvem kan jeg gi den til da? Svigermor?

*s*

Annonse

AneM1365380603

Mja.... det var vel det jeg tenkte - at den ikke passer....

Parfymen har stått i skapet på badet i noen år - kanskje fem?

Hvem kan jeg gi den til da? Svigermor?

*s*

Du kan selge den..? Og kjøpe f eks Paris Hilton til hun jenta for pengene. Mye skal du ha for den? *Interessert*

Jeg kjenner ei som jeg er veldig glad i, som bruker den parfymen. Den dufter så godt på henne. Det er munnfasong på den..?

Du kan selge den..? Og kjøpe f eks Paris Hilton til hun jenta for pengene. Mye skal du ha for den? *Interessert*

Jeg kjenner ei som jeg er veldig glad i, som bruker den parfymen. Den dufter så godt på henne. Det er munnfasong på den..?

Ja, det er den munnen. Du kan gjerne få den billig :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...