Gå til innhold

høye støvletter for tykke legger!

Anbefalte innlegg

Gjest vær så snill!
Skrevet

Kjære dere som er i samme båt som meg. Kan dere gi meg noen tips på hvilkne butikker eller merker som har høye flotte og glatte støvletter som passer til tykke legger? Og det viktigste av alt: at de ikke koster vanvittig mye?

Jeg ser på støvletter som passer meg i kjedebutikker men som koster 16-1800,- for et par og jeg har ikke råd til det!

Noen som kan dele noen kjøpetips til meg?

Skrevet

Jeg kjøpte noen fine,flotte støveletter på Bianco som var glatte og som passer mine altfor tykke legger;) Prøv der! De kostet under 1000-lappen, men husker ikke helt hvor mye.. tror det var rundt 700?

Skrevet

Jeg kjøpte Roots støvletter hos Eurosko for ca 1000 i fjor. Etter nyttår var de nedsatt til under det halve...

Skrevet

Jeg har sett at de selger støveletter med større omkrets i en butikk hvor de selger tøy for større kvinner. Hør i en slik butikk så får du nok tips :)

Men, jeg kjøpte selv et par støveletter da jeg var i sverige i en kjede vi har her også. Guri..er så glemsk. De har vinrødt rundt logoen sin. Noen som vet? haha *flaut* En helt vanlig kjede. De kostet meg 800kr bare :)

Skrevet

Jeg har sett at de selger støveletter med større omkrets i en butikk hvor de selger tøy for større kvinner. Hør i en slik butikk så får du nok tips :)

Men, jeg kjøpte selv et par støveletter da jeg var i sverige i en kjede vi har her også. Guri..er så glemsk. De har vinrødt rundt logoen sin. Noen som vet? haha *flaut* En helt vanlig kjede. De kostet meg 800kr bare :)

eurosko tror jeg det var :)

Skrevet

Det har jeg gitt opp.

Hvor vide går det egentlig an å få sånne støvletter?

fuji1365380447
Skrevet

Jeg har ganske kraftige legger, så jeg har også hatt dette problemet. Men de to siste årene har jeg ikke hatt problemer - for nå er det jo in med å ha støvlettene utenpå buksene igjen, og derfor så lages støvlettene med litt større legg.

Jeg fatter ikke hvordan du klarer å kjøpe støvletter som koster mindre enn 16-1800.. De koster jo det alle sammen... I hvert fall hvis du skal ha skinn, og det må du nesten når du har litt stor legg. Du må jo ha noe som utvider seg.

Skrevet

Har ingen tips, vil bare si jeg forstår deg veldig godt!

Har selv ganske slanke og lange legger, men erfarer ofte at støvletter kan være trange i leggen likevel :/.

tzatziki1365380058
Skrevet

www.duoboots.no

Men de er ikke billige, men billigere enn 1800, tror jeg.

Gjest littlubnelegger
Skrevet

prøv roots på salg etter nyttår. veldig gode sko, og passe store skaft! jeghar alltid hatt problemer med mine til å passe, men roots var helt perfekt i år. men lov meg at du holder deg unna skopunkten. billig, men elendig kvalitet.

Gjest vær så snill!
Skrevet

Jeg skal ta en ekstra kikk på forslagene deres og se om jeg er heldig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...