Gå til innhold

Sæduttømming

Anbefalte innlegg

Gjest Far til sønn
Skrevet

Er det vanlig å vite at sønnen sin har begynt å få sæduttømming ?

Gjest Isflaket
Skrevet

Kommer vel på hvor gammel sønnen din er det.. Her fant vi plutseli masse dopapir på golvet hos eldstemann:-)

Skrevet

Kommer vel på hvor gammel sønnen din er det.. Her fant vi plutseli masse dopapir på golvet hos eldstemann:-)

Da har han sikkert blitt forkjøla! :)

Gjest Isflaket
Skrevet

Da har han sikkert blitt forkjøla! :)

;-) Ja der er ofte at snørrpapir blir gjemt bak senga å sånn,, spesiellt når man er 16. Eksta mye som går det året:-)

Skrevet

;-) Ja der er ofte at snørrpapir blir gjemt bak senga å sånn,, spesiellt når man er 16. Eksta mye som går det året:-)

I now!

Sønnen min er 16 også. :)

Gjest Isflaket
Skrevet

I now!

Sønnen min er 16 også. :)

Fin alder er det jo i alle fall:-)

spyrothedragon
Skrevet

Fikk meg til å tenke på denne ubercreepy snutten... hahaha

Gjest Mor til tre sønner
Skrevet

Hvorfor er det viktig å vite det? Jeg er mor til tre sønner og føler at akkurat dette er absolutt innenfor de unges private sfære som jeg ikke har noe med.

Skrevet

Hvorfor er det viktig å vite det? Jeg er mor til tre sønner og føler at akkurat dette er absolutt innenfor de unges private sfære som jeg ikke har noe med.

Enig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...