Gå til innhold

På tv-norge nå om kastrering.

Anbefalte innlegg

Gjest dolerine
Skrevet

Jeg blir rett og slett sjokkert. Det er så mye merkelig i denne verden.

Skrevet

Ja, dette var virkelig merkelig. Og si meg - har han ene fyren kastrert seg selv!? Jeg har ikke sett hele programmet.

Gjest dolerine
Skrevet

Ja, dette var virkelig merkelig. Og si meg - har han ene fyren kastrert seg selv!? Jeg har ikke sett hele programmet.

Ja, han tok en tang beregnet på okser og klemte pungen! Han hadde lagt tekst og bilder (!) på internett, og senere viste en test at han ikke var evenukk. Derfor ville han finne en lege som kunne gjøre det eller gjøre noe selv igjen.

En mann hadde fjernet pungen og fått laget et hull (vagina?) bak penis. Kjæresten var en mann som levde som kvinne, og hun hadde en penis som hadde skrumpet noe. De søkte etter en slave........ :-S

Skrevet

Ja, han tok en tang beregnet på okser og klemte pungen! Han hadde lagt tekst og bilder (!) på internett, og senere viste en test at han ikke var evenukk. Derfor ville han finne en lege som kunne gjøre det eller gjøre noe selv igjen.

En mann hadde fjernet pungen og fått laget et hull (vagina?) bak penis. Kjæresten var en mann som levde som kvinne, og hun hadde en penis som hadde skrumpet noe. De søkte etter en slave........ :-S

Jeg så han med vaginaen ja, jeg hadde ikke akkurat behov for å se rett opp i skrevet på ham på den måten for å si det sånn, det kom litt brått på.... Jaja, så lenge de har det fint med seg selv og ikke plager noen så gjør de hva de vil for meg.

Men å kastrere seg som 20-åring var litt overilt da, man er jo knapt nok ferdig utvokst....

Skrevet

Jeg svitsjet tilfeldigvis innom og svitsjet fort ut igjen. Æsj - orket ikke se & høre om slikt.

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt poenget heller, jeg da... Men det var ikke akkurat noe koseprogram - gubben kom inn akkurat da vi så bilder av han som prøvde å kastrere seg selv - og forsvant rimelig raskt ut igjen! He-he.

Forøvrig interessant med den nevnte selvkastraten - hans mål var å bli kvitt sexlysten, og den hadde jo vært så godt som null etter at han knuste nøttene. Men han var jo ikke kastrert, så han klarte jo å styre seg bare han trodde at han var det. Interessant hva hjernen gjør for og med oss!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...