Gå til innhold

Julegave til eldre ektepar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Jeg har ofte gitt kurv med god sjokolade, lys og servietter, kaffe, julehefte/blad.

Du kan legge oppi ett par ullsokker til hver.

Eller en liten flaske likør oppi. Ett lite bilde av barna, hvis dere har barn. Kryssordblad hvis de liker slikt. En god dusjsåpe.

Noen ganger har jeg kjøpt slike julegaveposer og fylt opp med slike ting.

En kurv med forskjellig matvarer/snacks i er veldig populært hos mine gamle i familien. F.eks. julete, poser med julegodt, hjemmepynta marsipan, småkaker, spekepølse, apoteksennep, litt god drikke etc. etc.

Lagde også en gang en kurv med to håndklær og fotpleieprodukter som falt godt i smak, dvs.: fotbad, fotkrem og fotfil.

Ungene har også lagd julepynt som de gamle har fått og har vært populært, det samme bilde i ramme av de små, event. kalender med barnebilder (hj.lagd)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...