Mamma07 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/JetZ!/1.756998 jeg tror selfølgelig de har pyntet litt på han.. men flott bilde 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Flott fyr ja, men komisk bilde! En voksen fyr som ligger på et teppe og skrever?? 0 Siter
Mamma07 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Flott fyr ja, men komisk bilde! En voksen fyr som ligger på et teppe og skrever?? hehe ja, hvordan ellers kan han få vist damene hva han har på lager her er det ikke trusa som skal frem 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Hehe, jeg har vel aldri før studert et bilde såå nøye som nå Jeg tror han har ballong, han stjal vel en av barna. Vittig! 0 Siter
Mamma07 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Hehe, jeg har vel aldri før studert et bilde såå nøye som nå Jeg tror han har ballong, han stjal vel en av barna. Vittig! hehe pekkaline da, sitter du der å studerer de edle delene til backham hmmm 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 hehe pekkaline da, sitter du der å studerer de edle delene til backham hmmm Ja det gjør jeg! haha, når det legges sånn *frem i lyset så* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Jepp, men han er fin som f***! *sikle* 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Siden Beckham og kroppsmodellen definitivt er i bare se-på-klassen, er det revnende likgyldig hvordan bildet er behandlet. ;-) Det ser forresten ut som et reklamebilde for truser, egentlig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Jeg haaaaater å innrømme dette, men... *SIKLE* Og enda er det en uke til kjæresten kommer hjem. ( 0 Siter
Mamma07 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Jeg haaaaater å innrømme dette, men... *SIKLE* Og enda er det en uke til kjæresten kommer hjem. ( hehe du får kose deg med bilde da jeg liker ikke slike mannekorpper som er så utrolig forseg gjort. liker mer den naturlige mannen med litt hår på brystet og ikke den veldig trente sixpacken. ikke bare fordi jeg har en slik mann selv, men fordi jeg liker det naturlige best så når jeg ser på backham eller noen andre som ser slik ut så sitter ikke øynene fast akkurat 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 hehe du får kose deg med bilde da jeg liker ikke slike mannekorpper som er så utrolig forseg gjort. liker mer den naturlige mannen med litt hår på brystet og ikke den veldig trente sixpacken. ikke bare fordi jeg har en slik mann selv, men fordi jeg liker det naturlige best så når jeg ser på backham eller noen andre som ser slik ut så sitter ikke øynene fast akkurat Jeg liker menn med kroppshår, jo mer jo bedre omtrent. ) Men nå er mensen såvidt over det verste og hormonene rører på seg og kjæresten har værtborte i to uker, så da er det ikke så nøye med kroppshåret... ;o) Han har en lekker kropp, men jeg er ikke like sikker på det som sitter mellom øra? Om han ligner på kona så... 0 Siter
Mamma07 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Jeg liker menn med kroppshår, jo mer jo bedre omtrent. ) Men nå er mensen såvidt over det verste og hormonene rører på seg og kjæresten har værtborte i to uker, så da er det ikke så nøye med kroppshåret... ;o) Han har en lekker kropp, men jeg er ikke like sikker på det som sitter mellom øra? Om han ligner på kona så... huffa, begynner å bli desperat du da blir nok skikkelig godt å få go'biten hjem igjen ) håper virkelig at han har mer mellom årene sine enn sin kone. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 huffa, begynner å bli desperat du da blir nok skikkelig godt å få go'biten hjem igjen ) håper virkelig at han har mer mellom årene sine enn sin kone. ''håper virkelig at han har mer mellom årene sine enn sin kone'' Nå skal det ikke så mye til tror jeg så muligheten er nok tilstede. ;o) *Skikkelig forutinntatt* 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 hehe du får kose deg med bilde da jeg liker ikke slike mannekorpper som er så utrolig forseg gjort. liker mer den naturlige mannen med litt hår på brystet og ikke den veldig trente sixpacken. ikke bare fordi jeg har en slik mann selv, men fordi jeg liker det naturlige best så når jeg ser på backham eller noen andre som ser slik ut så sitter ikke øynene fast akkurat Beckham er kjekk han:-) Men jeg elsker haarete brystkasser, skikkelige mannfolk!! Sixpack er ut!!Hehe... 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 hehe ja, hvordan ellers kan han få vist damene hva han har på lager her er det ikke trusa som skal frem Hehehehe:-D 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Beckham er kjekk han:-) Men jeg elsker haarete brystkasser, skikkelige mannfolk!! Sixpack er ut!!Hehe... Jeg er mer glad i en liten vaskeball enn et vaskebrett jeg. ;o) Det er da mye mykere og deiligere å ta på? Ikke at jeg er så bortskjemt med å klå på vaskebrett rundtomkring akkurat... *Hehe* 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Jeg er mer glad i en liten vaskeball enn et vaskebrett jeg. ;o) Det er da mye mykere og deiligere å ta på? Ikke at jeg er så bortskjemt med å klå på vaskebrett rundtomkring akkurat... *Hehe* Menn skal være skikkeli Kosebamser:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Menn skal være skikkeli Kosebamser:-) ''Menn skal være skikkeli Kosebamser:-)'' Jaaaa! *Nikker ivrig* Nå er det jaggu på tide at kosebamsen min kommer hjem altså! Heldigvis er det bare en pendlertur igjen nå etter jul og så er det slutt på pendlingen! Herlig! Det er i grunnen den beste julegaven av alle. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 ''håper virkelig at han har mer mellom årene sine enn sin kone'' Nå skal det ikke så mye til tror jeg så muligheten er nok tilstede. ;o) *Skikkelig forutinntatt* Men business kan dem, så de kan umulig være stokkdumme. De har tydeligvis vett nok til å ansette folk for å ta de riktige grepene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.