Gå til innhold

hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flott fyr ja, men komisk bilde! En voksen fyr som ligger på et teppe og skrever??

Skrevet

Flott fyr ja, men komisk bilde! En voksen fyr som ligger på et teppe og skrever??

hehe ja, hvordan ellers kan han få vist damene hva han har på lager :P her er det ikke trusa som skal frem :)

Skrevet

Hehe, jeg har vel aldri før studert et bilde såå nøye som nå :) Jeg tror han har ballong, han stjal vel en av barna. Vittig! :)

Skrevet

Hehe, jeg har vel aldri før studert et bilde såå nøye som nå :) Jeg tror han har ballong, han stjal vel en av barna. Vittig! :)

hehe pekkaline da, sitter du der å studerer de edle delene til backham :P hmmm

Skrevet

hehe pekkaline da, sitter du der å studerer de edle delene til backham :P hmmm

Ja det gjør jeg! haha, når det legges sånn *frem i lyset så*

Skrevet

Siden Beckham og kroppsmodellen definitivt er i bare se-på-klassen, er det revnende likgyldig hvordan bildet er behandlet. ;-)

Det ser forresten ut som et reklamebilde for truser, egentlig.

Skrevet

Jeg haaaaater å innrømme dette, men... *SIKLE* Og enda er det en uke til kjæresten kommer hjem. :o(

Skrevet

Jeg haaaaater å innrømme dette, men... *SIKLE* Og enda er det en uke til kjæresten kommer hjem. :o(

hehe du får kose deg med bilde da :P

jeg liker ikke slike mannekorpper som er så utrolig forseg gjort. liker mer den naturlige mannen med litt hår på brystet og ikke den veldig trente sixpacken. ikke bare fordi jeg har en slik mann selv, men fordi jeg liker det naturlige best :) så når jeg ser på backham eller noen andre som ser slik ut så sitter ikke øynene fast akkurat :P

Skrevet

jeg liker ikke slike mannekorpper som er så utrolig forseg gjort. liker mer den naturlige mannen med litt hår på brystet og ikke den veldig trente sixpacken. ikke bare fordi jeg har en slik mann selv, men fordi jeg liker det naturlige best :) så når jeg ser på backham eller noen andre som ser slik ut så sitter ikke øynene fast akkurat :P

Jeg liker menn med kroppshår, jo mer jo bedre omtrent. :o) Men nå er mensen såvidt over det verste og hormonene rører på seg og kjæresten har værtborte i to uker, så da er det ikke så nøye med kroppshåret... ;o)

Han har en lekker kropp, men jeg er ikke like sikker på det som sitter mellom øra? Om han ligner på kona så...

Skrevet

Jeg liker menn med kroppshår, jo mer jo bedre omtrent. :o) Men nå er mensen såvidt over det verste og hormonene rører på seg og kjæresten har værtborte i to uker, så da er det ikke så nøye med kroppshåret... ;o)

Han har en lekker kropp, men jeg er ikke like sikker på det som sitter mellom øra? Om han ligner på kona så...

huffa, begynner å bli desperat du da :) blir nok skikkelig godt å få go'biten hjem igjen :o)

håper virkelig at han har mer mellom årene sine enn sin kone.

Skrevet

huffa, begynner å bli desperat du da :) blir nok skikkelig godt å få go'biten hjem igjen :o)

håper virkelig at han har mer mellom årene sine enn sin kone.

''håper virkelig at han har mer mellom årene sine enn sin kone''

Nå skal det ikke så mye til tror jeg så muligheten er nok tilstede. ;o) *Skikkelig forutinntatt*

Gjest Angela25
Skrevet

Beckham er kjekk han:-)

Men jeg elsker haarete brystkasser, skikkelige mannfolk!! Sixpack er ut!!Hehe...

Gjest Angela25
Skrevet

hehe ja, hvordan ellers kan han få vist damene hva han har på lager :P her er det ikke trusa som skal frem :)

Hehehehe:-D

Skrevet

Beckham er kjekk han:-)

Men jeg elsker haarete brystkasser, skikkelige mannfolk!! Sixpack er ut!!Hehe...

Jeg er mer glad i en liten vaskeball enn et vaskebrett jeg. ;o) Det er da mye mykere og deiligere å ta på? Ikke at jeg er så bortskjemt med å klå på vaskebrett rundtomkring akkurat... *Hehe*

Gjest Isflaket
Skrevet

Jeg er mer glad i en liten vaskeball enn et vaskebrett jeg. ;o) Det er da mye mykere og deiligere å ta på? Ikke at jeg er så bortskjemt med å klå på vaskebrett rundtomkring akkurat... *Hehe*

Menn skal være skikkeli Kosebamser:-)

Skrevet

Menn skal være skikkeli Kosebamser:-)

''Menn skal være skikkeli Kosebamser:-)''

Jaaaa! *Nikker ivrig* Nå er det jaggu på tide at kosebamsen min kommer hjem altså! Heldigvis er det bare en pendlertur igjen nå etter jul og så er det slutt på pendlingen! Herlig! Det er i grunnen den beste julegaven av alle. :o)

Skrevet

''håper virkelig at han har mer mellom årene sine enn sin kone''

Nå skal det ikke så mye til tror jeg så muligheten er nok tilstede. ;o) *Skikkelig forutinntatt*

Men business kan dem, så de kan umulig være stokkdumme. De har tydeligvis vett nok til å ansette folk for å ta de riktige grepene :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...