Gjest Isflaket Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 ''Menn skal være skikkeli Kosebamser:-)'' Jaaaa! *Nikker ivrig* Nå er det jaggu på tide at kosebamsen min kommer hjem altså! Heldigvis er det bare en pendlertur igjen nå etter jul og så er det slutt på pendlingen! Herlig! Det er i grunnen den beste julegaven av alle. ) Min Kosebamse har vært vekke i snart tre uker nå, og er sikkert ikke hjemme før det har gått ennå en til..:-( Men, gjett om vi skal kose oss i julen;-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Jeg er mer glad i en liten vaskeball enn et vaskebrett jeg. ;o) Det er da mye mykere og deiligere å ta på? Ikke at jeg er så bortskjemt med å klå på vaskebrett rundtomkring akkurat... *Hehe* Ja, jeg synes ogsaa det. Naa har ikke mannen min vaskeball, heller ikke vaskebrett,hehe:-) Men jeg er godt fornoyd med magen hans, og en brystkasse med haar:-D Mmmmm:-) 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Noen må gi den mannen litt mat!! 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Min Kosebamse har vært vekke i snart tre uker nå, og er sikkert ikke hjemme før det har gått ennå en til..:-( Men, gjett om vi skal kose oss i julen;-) Dessuten digger han gode vitser;-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Menn skal være skikkeli Kosebamser:-) Jepp:-) Litt kraftig, hoy og med skikkelig mannfolk hender med masse haar paa brystkassen:-) 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Jepp:-) Litt kraftig, hoy og med skikkelig mannfolk hender med masse haar paa brystkassen:-) Gjerne litt striper i håret;-) 0 Siter
Mamma07 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Noen må gi den mannen litt mat!! sa mor 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Gjerne litt striper i håret;-) Jeg liker morkt haar best jeg da, men striper kan vaere fint ogsaa! Og litt lengde paa det, gjerne med fall:-) Det har mannen min:-D 0 Siter
Mamma07 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 ''Menn skal være skikkeli Kosebamser:-)'' Jaaaa! *Nikker ivrig* Nå er det jaggu på tide at kosebamsen min kommer hjem altså! Heldigvis er det bare en pendlertur igjen nå etter jul og så er det slutt på pendlingen! Herlig! Det er i grunnen den beste julegaven av alle. ) jeg er så glad på dine veier kan ikke tenke meg at gubben her i huset skulle pendle, huff. hadde gått på veggene jeg da.. trenge dagsdosen min, er avhengig 0 Siter
Sofline Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Smakløse underbukser. Utstyret der tenkte jeg ikke over før jeg leste testen. :-) Og: De aller fleste modellbilder retusjeres. Jeg leste en gang en reportasje om det hvor de fikk en vanlig jente fra gata til å se ut som Britney Spears. Veldig interessant å se (og bra for selvtillitten). 0 Siter
Sofline Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 hehe du får kose deg med bilde da jeg liker ikke slike mannekorpper som er så utrolig forseg gjort. liker mer den naturlige mannen med litt hår på brystet og ikke den veldig trente sixpacken. ikke bare fordi jeg har en slik mann selv, men fordi jeg liker det naturlige best så når jeg ser på backham eller noen andre som ser slik ut så sitter ikke øynene fast akkurat Enig med deg. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Smakløse underbukser. Utstyret der tenkte jeg ikke over før jeg leste testen. :-) Og: De aller fleste modellbilder retusjeres. Jeg leste en gang en reportasje om det hvor de fikk en vanlig jente fra gata til å se ut som Britney Spears. Veldig interessant å se (og bra for selvtillitten). så en gang et slikt program jeg også, eller så var det i et blad. hvor de forandret på absolutt alt! gjorde lårene tynnere, fikset magen osv. og ikke minst gjorde de brune og glinsende. og hvor ble det av allle føflekkene og arrene rare greier, tenk å være så _perfekt_ 0 Siter
Sofline Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 så en gang et slikt program jeg også, eller så var det i et blad. hvor de forandret på absolutt alt! gjorde lårene tynnere, fikset magen osv. og ikke minst gjorde de brune og glinsende. og hvor ble det av allle føflekkene og arrene rare greier, tenk å være så _perfekt_ Ingen er så perfekte. Greit å vite. :-) 0 Siter
Gjest Vinterstorm Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Æsj!!! Hvis dette er Beckham, så passer han bra sammen med kona si Victoria som jeg grøsser av. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Æsj!!! Hvis dette er Beckham, så passer han bra sammen med kona si Victoria som jeg grøsser av. 0 Siter
mrxx Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Det der var da ikke rare bulen, hehe. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 Det der var da ikke rare bulen, hehe. hehe, du sier det du mrxx 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.