Gå til innhold

noen her som følger med på bonderomantikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier bare stakkars Ole Jacob, den kjerringen er jo bare blåst i skallen!

Synes Anders og madammen er så arti, ler jo av absolutt alt...de tror jeg har funnet hverandre skikkelig :)

Gjest this is a signature
Skrevet

Husk, det her er tv, og MYE er kuttet vekk..Vi har igrun ikke fått sett så mye av hvorda hun er da (beileren til Ole Jacob).

Anders og dama har virkelig funnet hverandre ja..:) Koselig å se..Forrige episode hadde seerrekord på over 1 mill seere faktisk.

Skrevet

Husk, det her er tv, og MYE er kuttet vekk..Vi har igrun ikke fått sett så mye av hvorda hun er da (beileren til Ole Jacob).

Anders og dama har virkelig funnet hverandre ja..:) Koselig å se..Forrige episode hadde seerrekord på over 1 mill seere faktisk.

selfølgelig fremstiller de hun så grusomt som mulig. kanskje han sier masse teite ting eller er rar, hvem vet.. han gikk jo hele tiden enten forran henne eller bak som vi fikk se i forrige episode. sikkert litt kjipt...

Skrevet

Jeg synes ikke han virket som noen godtbit i forrige program heller. Ble han virkleig så sur 'bare' fordi hun ikke ville dele rom?? Det må da ha vært klare hint lenge før de sto i resepsjonen at de ikke var på bølgelengde.

Det er vel et eksempel på at dersom det er en dårlig match, får de ikke akkurat fram det beste i hverandre. ;-)

Skrevet

selfølgelig fremstiller de hun så grusomt som mulig. kanskje han sier masse teite ting eller er rar, hvem vet.. han gikk jo hele tiden enten forran henne eller bak som vi fikk se i forrige episode. sikkert litt kjipt...

Tror nok han var like ille som henne på turen..Begge merket jo på turen at det ikke ville fungere. Og hun sa i et intervju at mye ble klippet bort som vi ikke fikk se, og at hun følte hun ble fremstilt som en grinete kjerring. Det synes jeg er litt urettferdig. Man kan igrunn ikke stole på det man ser på TV..:P

Skrevet

Jeg synes ikke han virket som noen godtbit i forrige program heller. Ble han virkleig så sur 'bare' fordi hun ikke ville dele rom?? Det må da ha vært klare hint lenge før de sto i resepsjonen at de ikke var på bølgelengde.

Det er vel et eksempel på at dersom det er en dårlig match, får de ikke akkurat fram det beste i hverandre. ;-)

Ole J og hu Ida: Inntrykket mitt er at hun er en kontrollfrik, og at han er et pokerfjes. Du kan jo ikke skille hans glade ansikt fra hans triste, virker ikke som noen festlig type heller. Sikkert en kald fisk.

Heia Anders og dama!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197386010' post='3746979]

Ole J og hu Ida: Inntrykket mitt er at hun er en kontrollfrik, og at han er et pokerfjes. Du kan jo ikke skille hans glade ansikt fra hans triste, virker ikke som noen festlig type heller. Sikkert en kald fisk.

Heia Anders og dama!

Jeg har myst litt på programmet siden sist vi diskuterte det her inne og selv om Anders nok ikke er min type mann, så virker han som en skikkelig trivelig fyr og de to er jo en fryd å se sammen! Virker som om de virkelig har funnet hverandre og storkoser seg i hverandres selskap. :o)

Skrevet

Jeg har myst litt på programmet siden sist vi diskuterte det her inne og selv om Anders nok ikke er min type mann, så virker han som en skikkelig trivelig fyr og de to er jo en fryd å se sammen! Virker som om de virkelig har funnet hverandre og storkoser seg i hverandres selskap. :o)

Jeg gleder meg til i kveld, må se siste nytt om bøndene. Det er trivelig underholdning å se på!

Skrevet

Forstår ikke helt hvorfor HAN skal få hele skylden for at de ikke gikk ved siden av hverandre. Hun gikk da like mye bak ham som han gikk foran henne? :)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg ser på bonderomantikk. Ole Jacoob er en litt kjedelig type, jeg hadde sikkert også blitt uspiselig etter en stund med han ;)

Skrevet

Det er gøy med kjærlighet på tv :) Jeg tror nok at det blir endel klipping før vising på tv. Derfor vil jeg ikke si meg enig i dine ord, men du kjenner kanskje ida???

Jada, jeg skal kose meg med tv i kveld :)

Skrevet

Ole Jacob så ut som han var på gråten, han var rør i ansikt og øyne, sotret og svelget mange ganger da de snakket. Hun dama virker som et realt hespetre.

Skrevet

Ole Jacob så ut som han var på gråten, han var rør i ansikt og øyne, sotret og svelget mange ganger da de snakket. Hun dama virker som et realt hespetre.

''han var rør i ansikt og øyne, sotret og svelget mange ganger da de snakket.''

Nå er det visst du som har begynt å røre, skulle ikkje du legge deg?

''Hun dama virker som et realt hespetre.''

Ja, de vokser visst på trær for tiden. :-)

Gjest Ingemanns kjære
Skrevet

Tror nok han var like ille som henne på turen..Begge merket jo på turen at det ikke ville fungere. Og hun sa i et intervju at mye ble klippet bort som vi ikke fikk se, og at hun følte hun ble fremstilt som en grinete kjerring. Det synes jeg er litt urettferdig. Man kan igrunn ikke stole på det man ser på TV..:P

Man kan ikke tro alt man ser, hører eller leser om i media. Det er kun de to som vet hva som skjedde. Kanskje er han kjedelg, kanskje ble han snurt, men kanskje hun er et vanskelig fruentimer også.

Og selv de største hespetreene, eller kjedeligste gubbene har venner som enten ikke tør si sannheten, eller ikke ser tingene på samme måte som andre...

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt gal av å være sammen med Ole Jakob en periode selv, han er en temmelig snål fyr som er "likeglad" uansett. Blir nesten gal bare av å se på han, så forstår hennes frustrasjon. Men hun har selvsagt sine sider hun også.

Skrevet

Anders virker trivelig, men mer en som kunne passet sammen med moren min enn meg, selv om han forsåvidt er i passende aldersgruppe for meg. Han virker utrolig gammelmodig av seg.

Skrevet

ja så det jeg også.. lurer på hva han tenkte.. liker ikke henne, hun virker som et bortskjemt enebarn som er vant til at alt går etter hennes pipe...

Skrevet

men det skal sies at han Ole Jacob virker treig og rar

Skrevet

Man kan ikke tro alt man ser, hører eller leser om i media. Det er kun de to som vet hva som skjedde. Kanskje er han kjedelg, kanskje ble han snurt, men kanskje hun er et vanskelig fruentimer også.

Og selv de største hespetreene, eller kjedeligste gubbene har venner som enten ikke tør si sannheten, eller ikke ser tingene på samme måte som andre...

Jeg tror de to var like gode..Ingen av de turte å åpne seg for den andre, begge var usikre på hveramdre. Og da blir det vanskelig. Kunne aldri sett de for meg som et par.

Ole Jacob begynte egentlig bare å irritere meg mer og mer..Men forstår begge tos reaksjon.

Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt gal av å være sammen med Ole Jakob en periode selv, han er en temmelig snål fyr som er "likeglad" uansett. Blir nesten gal bare av å se på han, så forstår hennes frustrasjon. Men hun har selvsagt sine sider hun også.

hadde ikke holdt ut med han jeg heller :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...