Gå til innhold

noen her som følger med på bonderomantikken?

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt gal av å være sammen med Ole Jakob en periode selv, han er en temmelig snål fyr som er "likeglad" uansett. Blir nesten gal bare av å se på han, så forstår hennes frustrasjon. Men hun har selvsagt sine sider hun også.

Samme her..Han virker temmelig irriterende, sånn over tid..Og gnålete. Og tror begge de to var sånn ganske stille og ikke åpnet seg for hvem som helst, og da blir det vanskelig..

Skrevet

Ole Jacob så ut som han var på gråten, han var rør i ansikt og øyne, sotret og svelget mange ganger da de snakket. Hun dama virker som et realt hespetre.

Enig. Og hun gjorde ham veldig usikker, ikke rart han stotret. Hun virker nokså kontrollerende, og forventer at han skal være tankeleser. Jeg skjønte heller ikke hva hun sa da hun ba ham "blunde øynene".

Skrevet

Jeg ser på bonderomantikk. Ole Jacoob er en litt kjedelig type, jeg hadde sikkert også blitt uspiselig etter en stund med han ;)

Han virka drittørr..Og ikke særlig attraktiv heller..

Skrevet

Enig. Og hun gjorde ham veldig usikker, ikke rart han stotret. Hun virker nokså kontrollerende, og forventer at han skal være tankeleser. Jeg skjønte heller ikke hva hun sa da hun ba ham "blunde øynene".

blund auane! hallo. kan være hva som heøst for en som ikke snakker den dialekten! hehe hun er rar altså

Skrevet

Herregud, du dømmer jo dama etter hvordan kamera fremstiller henne og etter bare noen minutter..Jeg tror nok de to var like gode eller dårlige...

Skrevet

Jeg synes ikke han virket som noen godtbit i forrige program heller. Ble han virkleig så sur 'bare' fordi hun ikke ville dele rom?? Det må da ha vært klare hint lenge før de sto i resepsjonen at de ikke var på bølgelengde.

Det er vel et eksempel på at dersom det er en dårlig match, får de ikke akkurat fram det beste i hverandre. ;-)

Han trodde vel det skulle bli noe på'm, og så ble han skuffa når forventningene ikke ble innfridd..

Nei, det virket som de fikk fram det verste i hveramdre egentlig..

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197386010' post='3746979]

Ole J og hu Ida: Inntrykket mitt er at hun er en kontrollfrik, og at han er et pokerfjes. Du kan jo ikke skille hans glade ansikt fra hans triste, virker ikke som noen festlig type heller. Sikkert en kald fisk.

Heia Anders og dama!

Hehe..Godt sagt..Han har som du sier bare et uttrykk..Utrolig vanskelig å lese. Så det var ikke enkelt for henne heller.

Skrevet

Jeg har myst litt på programmet siden sist vi diskuterte det her inne og selv om Anders nok ikke er min type mann, så virker han som en skikkelig trivelig fyr og de to er jo en fryd å se sammen! Virker som om de virkelig har funnet hverandre og storkoser seg i hverandres selskap. :o)

Anders virker veldig allright. Blir skikkelig glad av å se de to sammen, koselig å se når noen finner hverandre på den måten..De har i tillegg et veldig smittende humør. Veldig glade mennesker.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197388796' post='3747063]

Jeg gleder meg til i kveld, må se siste nytt om bøndene. Det er trivelig underholdning å se på!

Ja..Det blir liksom som man må se på det..:)

Forrige gang hadde seerrekord på over 1 mill og faktisk..Så det er et populært program. Blir visst ny sesong neste år også, men med ny programleder.

Skrevet

Herregud, du dømmer jo dama etter hvordan kamera fremstiller henne og etter bare noen minutter..Jeg tror nok de to var like gode eller dårlige...

Hun var veldig sjarmerende i starten av serien, men etter hvert virket hun mer kontrollerende. Jeg vet selvsagt at vi som seere blir manipulert av redigeringen, men jeg er en ganske god menneskekjenner.

Skrevet

Hun var veldig sjarmerende i starten av serien, men etter hvert virket hun mer kontrollerende. Jeg vet selvsagt at vi som seere blir manipulert av redigeringen, men jeg er en ganske god menneskekjenner.

Det var jo lagt opp til (de _få_ minuttene vi faktisk fikk se) at vi skulle legge "skylda" på/mislike henne..Jeg tror de to er like stor skyld i at det ikke fungerte. De passet rett og slett ikke som par..

Gjest Isflaket
Skrevet

Syns de, begge to, virket som noen deprimerte enstøinger!

(Sier jeg som sliter med depresjon selv:-))

Skrevet

Syns de, begge to, virket som noen deprimerte enstøinger!

(Sier jeg som sliter med depresjon selv:-))

Jeg synes begge virket kjekke og ressurssterke og utadvendte. Men jeg tipper at han er atskillig lettere å leve sammen med enn henne. Einstøinger er jeg ikke enig i at de virket som, og vi skal jo ikke glemme at hele settingen blir veldig spesiell med kamera til stede.

Skrevet

blund auane! hallo. kan være hva som heøst for en som ikke snakker den dialekten! hehe hun er rar altså

Jeg syns ikke det var så veldig vanskelig å forstå hva hun mente men..

Skrevet

Jeg syns ikke det var så veldig vanskelig å forstå hva hun mente men..

Ikke jeg heller. Synes neten man må være vrang for å ikke forstå det selv etter gjentagelser.

Skrevet

Ole Jacob så ut som han var på gråten, han var rør i ansikt og øyne, sotret og svelget mange ganger da de snakket. Hun dama virker som et realt hespetre.

Jeg synes nesten Ole Jacob høres ut som om han snakker med en klump i halsen hele tiden. Han virker veldig tung og treig og alt for tagal og "seriøs" etter min smak.

Og det ble ikke noe bedre av at han var sammen med frøken Monokoli....;-)

Tror de to der fint klarte å få fram det verste i hverandre..

Skrevet

Hun er en venninne av venninna mi, og hun er faktisk IKKE slik hun er framstilt på TVi det hele tatt! Dette tipper jeg kan gjelde for han også.

Tror man trenger å være EN SMULE kritisk til hva man ser på TV og hvordan ting blir framstilt. Alt er ikke som det virker ,og alt kan ikke slukes rått og tas for god fisk.

Skrevet

Hun er en venninne av venninna mi, og hun er faktisk IKKE slik hun er framstilt på TVi det hele tatt! Dette tipper jeg kan gjelde for han også.

Tror man trenger å være EN SMULE kritisk til hva man ser på TV og hvordan ting blir framstilt. Alt er ikke som det virker ,og alt kan ikke slukes rått og tas for god fisk.

ja,vet- tv 2 klipper det slik de får mest seere. sånn er vel allt innen for tv bransjen

Gjest Ingemanns kjære
Skrevet

Jeg tror de to var like gode..Ingen av de turte å åpne seg for den andre, begge var usikre på hveramdre. Og da blir det vanskelig. Kunne aldri sett de for meg som et par.

Ole Jacob begynte egentlig bare å irritere meg mer og mer..Men forstår begge tos reaksjon.

Sånn sett, tror jeg nok det er en grunn til at han er singel... ;-)

Den var kanskje litt slem, men. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...