Gå til innhold

Hva kan man vitse om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er visst mange ting man ikke kan vitse om, og jeg aksepterer at noen føler seg såret når det kommer en blondinevist, samevits, pakistanervist osv.

Men hva kan man vitse om? Vitser er jo en slags vokal karikatur, som ofte handler om å dra fram myter om folk i en morsom vri. Hva blir vitsenes innhold uten mennesker?

Eksempler på gode, ikke-støtende vitser hadde vært gøy!

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sant å si

5

• morsan

4

• AneM1365380603

3

• hidi, the scorpion

2

Skrevet

Du får kjøpe ei kransekake med vister og se der - det skal jo presumptivt være vitser som ikke støter noen;-)

Men særlig morsomme er de neppe;-)

Skrevet

Du får kjøpe ei kransekake med vister og se der - det skal jo presumptivt være vitser som ikke støter noen;-)

Men særlig morsomme er de neppe;-)

He-he, de får vel ikke akkurat latterbrølene til å runge, nei.

:-)

AneM1365380603
Skrevet

Fikk denne på mail i dag:

To kvinnelige kollegaer hadde vært på julebord og ble veldig bedugget.

Da de sjanglet hjemover fant begge ut at de måtte tisse og gikk dermed inn blant buskene på en kirkegård for å gjøre det.

Den ene brukte trusa til å tørke seg med, mens den andre rev av en flik på en krans fra en grav like ved.

Dagen etter satt mennene deres på krakken utenfor blokka og var noe oppgitte.

Ille med kona, sa den ene, hun kom hjem dritings i natt... uten truse.

De jævla firmafestene tar knekken på oss. Det sier du, sier den andre,

Jeg prøvde å få meg en beta i natt men da jeg fikk av trusa så lå det en våt lapp inni hvor det sto:

Takk for alt - hilsen gutta på jobben.

Skrevet

Da de sjanglet hjemover fant begge ut at de måtte tisse og gikk dermed inn blant buskene på en kirkegård for å gjøre det.

Den ene brukte trusa til å tørke seg med, mens den andre rev av en flik på en krans fra en grav like ved.

Jeg prøvde å få meg en beta i natt men da jeg fikk av trusa så lå det en våt lapp inni hvor det sto:

He-he, slike ler jeg av! Men det harsellerer med død og kirkegård, som jo er hellig...

AneM1365380603
Skrevet

He-he, slike ler jeg av! Men det harsellerer med død og kirkegård, som jo er hellig...

Vi alle skal jo dø en dag da ;) De som allerede er død kan heller ikke bli støtt.

Skrevet

Vi alle skal jo dø en dag da ;) De som allerede er død kan heller ikke bli støtt.

Tja, det kan vel hende noen pårørende synes det var i overkant å spøke med kransen...

Skrevet

*ler*

Skrevet

*lol* Dritgod!!

AneM1365380603
Skrevet

Tja, det kan vel hende noen pårørende synes det var i overkant å spøke med kransen...

*Legge seg flat*

;)

Skrevet

Det er vel ikke en vits du forteller kameraten din uka etter at mora hans døde og dagen etter at kona var utro. Men ut over det går det nok greit.

Skrevet

Det er vel ikke en vits du forteller kameraten din uka etter at mora hans døde og dagen etter at kona var utro. Men ut over det går det nok greit.

Hm... Er du vitsepolitiet? Siden du "friskmelder" denne, mener jeg?

Skrevet

Hm... Er du vitsepolitiet? Siden du "friskmelder" denne, mener jeg?

Det har du HELT rett i!

Skrevet

Det har du HELT rett i!

Åh, det må være deilig å kunne stille seg til domms over alt og alle på en slik måte.

Gjest Angela25
Skrevet

Jeg synes ogsaa det er enkelte ting man ikke spoker om, som doed eller kirka/kirkegaarder. Sikkert fordi jeg har mista noen.

Gjest Angela25
Skrevet

Skirver under der.

Persille1365381127
Skrevet

Finnes det? Er ikke hele poenget med en vits at man skal si noe morsom/latterliggjørende om den det vitses om?

Alle svenske-vitser kan jo endres til en hvilken som helst nasjon, jeg tipper at pakistanere og andre med mørk hud har like mange vitser om nordmenn og andre med lys hud. Samer, nordlendinger, trøndere, blondiner, kvinner, menn - alle hører vi jo til i en eller annen kategori.

Noen vitser er verre enn andre, men det er fortsatt bare en vits - kanskje på tide å ikke ta alt så alvorlig :)

Skrevet

Finnes det? Er ikke hele poenget med en vits at man skal si noe morsom/latterliggjørende om den det vitses om?

Alle svenske-vitser kan jo endres til en hvilken som helst nasjon, jeg tipper at pakistanere og andre med mørk hud har like mange vitser om nordmenn og andre med lys hud. Samer, nordlendinger, trøndere, blondiner, kvinner, menn - alle hører vi jo til i en eller annen kategori.

Noen vitser er verre enn andre, men det er fortsatt bare en vits - kanskje på tide å ikke ta alt så alvorlig :)

Det er jo liksom der jeg også er, da, men jeg skjønner at det er mange tabuer hva humor angår...

Skrevet

''Men hva kan man vitse om?''

Svensker!

He-he. Og svenskene har det like morsomt med oss! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...