Gå til innhold

Hva kan man vitse om?

Anbefalte innlegg

Finnes det? Er ikke hele poenget med en vits at man skal si noe morsom/latterliggjørende om den det vitses om?

Alle svenske-vitser kan jo endres til en hvilken som helst nasjon, jeg tipper at pakistanere og andre med mørk hud har like mange vitser om nordmenn og andre med lys hud. Samer, nordlendinger, trøndere, blondiner, kvinner, menn - alle hører vi jo til i en eller annen kategori.

Noen vitser er verre enn andre, men det er fortsatt bare en vits - kanskje på tide å ikke ta alt så alvorlig :)

Danskene har i hvert fall "våre" svenskevitser om både svensker og nordmenn. :-)

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sant å si

5

• morsan

4

• AneM1365380603

3

• hidi, the scorpion

2

Fikk denne på mail i dag:

To kvinnelige kollegaer hadde vært på julebord og ble veldig bedugget.

Da de sjanglet hjemover fant begge ut at de måtte tisse og gikk dermed inn blant buskene på en kirkegård for å gjøre det.

Den ene brukte trusa til å tørke seg med, mens den andre rev av en flik på en krans fra en grav like ved.

Dagen etter satt mennene deres på krakken utenfor blokka og var noe oppgitte.

Ille med kona, sa den ene, hun kom hjem dritings i natt... uten truse.

De jævla firmafestene tar knekken på oss. Det sier du, sier den andre,

Jeg prøvde å få meg en beta i natt men da jeg fikk av trusa så lå det en våt lapp inni hvor det sto:

Takk for alt - hilsen gutta på jobben.

*lol*

Persille1365381127

Det er jo liksom der jeg også er, da, men jeg skjønner at det er mange tabuer hva humor angår...

Det er generelt mange tabuer!

Men folk må slutte å være så pripne. En vits er en vits, og det er ikke ment som noe mer enn det. Og vi vitser jo med alt! Hadde det vært sånn at man bare vitset med en type mennesker - ok, men sånn er det ikke. Alt fra farge, størrelse, kjønn, religion - alt tulles med :)

Annonse

Fikk denne på mail i dag:

To kvinnelige kollegaer hadde vært på julebord og ble veldig bedugget.

Da de sjanglet hjemover fant begge ut at de måtte tisse og gikk dermed inn blant buskene på en kirkegård for å gjøre det.

Den ene brukte trusa til å tørke seg med, mens den andre rev av en flik på en krans fra en grav like ved.

Dagen etter satt mennene deres på krakken utenfor blokka og var noe oppgitte.

Ille med kona, sa den ene, hun kom hjem dritings i natt... uten truse.

De jævla firmafestene tar knekken på oss. Det sier du, sier den andre,

Jeg prøvde å få meg en beta i natt men da jeg fikk av trusa så lå det en våt lapp inni hvor det sto:

Takk for alt - hilsen gutta på jobben.

LOL!!!

Tja, det kan vel hende noen pårørende synes det var i overkant å spøke med kransen...

Men man vet jo ikke _hvem sin_ krans det var, da.

Så lenge man ikke forteller denne til en som nylig har hatt dødsfall i nær familie, burde det gå greit.

Hørt om han døve som lo så fingrene knakk?

-----------------------------

En velkjent mann i bygda hadde gått bort. Han hadde mange venner blant alle lag av folket og det kom også mange funksjonshemmede i begravelsen. Når kista hadde blitt senket ned i graven, kunne folk kaste roser e.l. ned til kista, noe de gjorde. Når det var rullestolbrukerens tur, hadde han desverre ikke rose med seg. Han tenkte litt før han sklei ned fra rullestolen og kasta denne nedi grava. Den blinde kom så bort til hullet i jorda og kasta blindestokken nedi. En tunghørt mann kom også til. Han tok av seg høreapparatet sitt og kasta det i grava. Tilslutt kom en døv bort til grava. Han hadde heller ingen rose og grubla lenge og vel før han grep fatt i døvetolken og kasta henne nedi hullet i jorda!

Annonse

Men man vet jo ikke _hvem sin_ krans det var, da.

Så lenge man ikke forteller denne til en som nylig har hatt dødsfall i nær familie, burde det gå greit.

Ja, det mente jeg også, men da ble jeg plutselig mistenkt for å tilhøre "vitsepolitiet".

;-)

Så du har ikke hørt vitsen/gåten om hvor mange jøder man får plass til i en folkevogn? 7 stykker, 2 foran, 3 bak og 2 i askebegeret.

Selvfølgelig har jeg hørt en del respektløse vitser om folks lidelser. Men det betyr ikke at jeg går rundt og forteller dem videre.

Ja, det mente jeg også, men da ble jeg plutselig mistenkt for å tilhøre "vitsepolitiet".

;-)

;-) Har nok sammenheng med at trådstarter fikk pepper i en annen tråd pga 'upassende humor', slik at hun derfor lurte på om hun kunne 'stole på' at du sa at det gikk greit;-)

Pedofili og voldtekt vitser man ikke om. Det gikk en del stygge vitser i forbindelse med Bjugn-saken.

Denne var forøvrig min mors yndlingsvits (hun var alenemor):

"Og så," sa torskemammaen, "forlot mannen min meg og jeg ble sittende alene igjen med 100.000 barn..."

Åh, det må være deilig å kunne stille seg til domms over alt og alle på en slik måte.

Du kan jo ikke klage på mennesker som "setter seg til doms" over denne vitsen fordi de "friskmelder den". Du setter deg jo til doms over den du også, bare på motsatt måte - du mener at vitsen ikke kan fortelles....

Kan du forklare meg forskjellen her?

;-) Har nok sammenheng med at trådstarter fikk pepper i en annen tråd pga 'upassende humor', slik at hun derfor lurte på om hun kunne 'stole på' at du sa at det gikk greit;-)

Det verste var at jeg sa at det stemte - jeg VAR virkelig vitsepolitiet!

Håper hun forsto at det var en spøk ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...