Gjest Isflaket Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Klokke står høyt på min ønskeliste, i år også:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hehe, du får skrive det med store bokstaver om du ikke får det i år heller Jeg ønskler meg lite. Duk, gulrotskreller (borte vekk) og kubbelys Ja såå hadde det vært greit med nytt litermål. Jeg får kun gaver fra mine barn, min mor og svigermor. Og det er fint! 0 Siter
KaVa Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er mildt sagt elendig på juleønsker :-( Men jeg ønsker meg en ekstra fjernkontroll til Wii'en (og det har jeg kjøpt inn selv, så det vet jeg at jeg får *humre* 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hehe, du får skrive det med store bokstaver om du ikke får det i år heller Jeg ønskler meg lite. Duk, gulrotskreller (borte vekk) og kubbelys Ja såå hadde det vært greit med nytt litermål. Jeg får kun gaver fra mine barn, min mor og svigermor. Og det er fint! Min Kjære syns at to klokker i skapet er nok.. Men, tror han har skjønt det i år at det blir litt med klokke som med vesker.. Kjekt med litt forandring:-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er mildt sagt elendig på juleønsker :-( Men jeg ønsker meg en ekstra fjernkontroll til Wii'en (og det har jeg kjøpt inn selv, så det vet jeg at jeg får *humre* Vi får WII med to fjernkontroller og to spill i gave. Til hele familien fra oss. Jeg og faren gleder oss masse. Hehe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har aldri skjønt vitsen med å ha flere klokker, den jeg har går, jeg tåler den (har nikkelallergi) og synes den er grei å se på. Holder lenge. ) Har ønsket meg et sett med ullundertøy (og jeg vet han har vært og kikket!), men skulle kanskje heller ønsket meg joggesko med pigg, men det er for sent nå tror jeg. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har ingen klokke, så det ønsker jeg meg. + en spennende krimbok! 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg ønsker meg også gavekort i klesforretning. I tillegg ønsker jeg meg flere glass av den typen vi samler på. Bøker er det alltig gøy å få. Samme med filmer på dvd. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg ønsker meg pulsklokke, treningsbukse, inne-treningssko, boka "Ligge i grønne enger" og stavmikser. Og madrasser. Og oppussing av stue og kjøkken. Og snill mann og snille barn - men det har jeg jo :-D 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har ingen klokke, så det ønsker jeg meg. + en spennende krimbok! ''+ en spennende krimbok!'' Jeg også! ) Siste til Anne Holt har jeg lyst på, 1222. Handlingen forgår på Finse, og der har jeg vært mange ganger. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Årskort på trening/svømming. Jobber med å bygge opp kroppen nå, og er virkelig giret. 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg ønsker meg pulsklokke, treningsbukse, inne-treningssko, boka "Ligge i grønne enger" og stavmikser. Og madrasser. Og oppussing av stue og kjøkken. Og snill mann og snille barn - men det har jeg jo :-D Ligge i grønne enger, var et godt forslag:-) Den ønsker jeg meg og:-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har selv vært og kjøpt gave fra mannen min i år. Det er et kjempestort smykkeskrin som rommer alt dilldall som ligger i en ball i det andre smykkeskrinnet jeg har. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1197455374' post='3748015] ''+ en spennende krimbok!'' Jeg også! ) Siste til Anne Holt har jeg lyst på, 1222. Handlingen forgår på Finse, og der har jeg vært mange ganger. Jeg har aldri lest noe av Holt. 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1197455374' post='3748015] ''+ en spennende krimbok!'' Jeg også! ) Siste til Anne Holt har jeg lyst på, 1222. Handlingen forgår på Finse, og der har jeg vært mange ganger. Jeg syns Anne Holt skriver så utrolig dårlig.. Har ikke peiling på setningsoppbygging, og historiene blir mer og mer uforståelige.. Blir bare irritasjon for min del 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1197455374' post='3748015] ''+ en spennende krimbok!'' Jeg også! ) Siste til Anne Holt har jeg lyst på, 1222. Handlingen forgår på Finse, og der har jeg vært mange ganger. Den boka har jeg liggende på vent på nattbordet. Jeg liker bøkene til Anne Holt veldig godt. Har lest ganske mange av dem. 0 Siter
org Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg trenger innesko. Det må jeg uansett ha. Og så kunne jeg trengt ei allværsbukse - vind- og vanntett. Ikke av det aller billigste slaget, for de har jeg dårlig erfaring med. Men sånn akkurat passe dyr. Men - kanskje kommer de på salg på nyåret, og da er det dumt å ønske seg det. (Det samme gjelder sko, egentlig...) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg syns Anne Holt skriver så utrolig dårlig.. Har ikke peiling på setningsoppbygging, og historiene blir mer og mer uforståelige.. Blir bare irritasjon for min del Det kan så være, jeg har lest bøkene hennes og synes de greie. Jeg er altslukendes når det kommer til bøker da ) Akkurat denne 1222 vil jeg lese siden Finse er en plass jeg har vært mye på, og vet at der stormer været ganske så bra. Finse er en litt spesiell plass for meg, så jeg har lyst og se hvordan hun fremstiller plassen. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har aldri lest noe av Holt. Jeg tenkte at jeg skulle lese disse islandske snart, krimbøkene. Roper på deg når jeg skal starte, for jeg husker ikke navnet *rødme* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.