Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Den boka har jeg liggende på vent på nattbordet.

Jeg liker bøkene til Anne Holt veldig godt. Har lest ganske mange av dem.

Jeg tror jeg har lest alle utenom denne, hm jo, det har jeg.

Jeg leser veldig mye, og er ganske altslukendes, i allefall når det kommer til krim :o)

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

6

• morsan

3

• trultis

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1197458432' post='3748071]

Jeg tenkte at jeg skulle lese disse islandske snart, krimbøkene. Roper på deg når jeg skal starte, for jeg husker ikke navnet *rødme*

Ja, bare rop!

De må du forresten glede deg til! :D

(Arnaldur Indridason.)

Skrevet

Ja, bare rop!

De må du forresten glede deg til! :D

(Arnaldur Indridason.)

Jeg har planer om dem på nyåret, så da roper jeg. Akkurat nå skal jeg lese Honningfellen av Unni Lindell. Og den siste Stieg Larsson-boka.

Skrevet

Bærbar pc :)

Den har jeg kjøpt selv ti meg selv for jeg syntes jeg fortjente det hehe:)

Akkurat nå er den guttungens leketøy så jeg får klare meg med den gamle tunge,varme bråkebøtta her.

Den er bitteliten, superlett og har Vista så det er kanskje ikke så rart gutten kapret den til skolebruk i dag ;)

Jeg får lov å bruke den selv i kveld tenker jeg.

Ellers så ønsker jeg meg snillere gutt for han har vært høylytt og har krevd masse oppmerksomhet i det siste.

Det jeg ønsker meg aller mest er å få sambo hjem til jul, han er på sjøen og ventes hjem lillejulaften, men været bestemmer.

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1197458881' post='3748092]

Jeg har planer om dem på nyåret, så da roper jeg. Akkurat nå skal jeg lese Honningfellen av Unni Lindell. Og den siste Stieg Larsson-boka.

Jeg har enda ikke lest ut den jeg begynte på i høst... *sukk* Den er god, men jeg har ikke tid til å sitte ned å lese så mye sammenhengende for tiden.

Og jeg vil lese den ferdig slik at jeg kan begynne på en krim! :P

(Det er den Vindens skygge.)

hare1365380455
Skrevet

Jeg ønsker meg også gavekort i klesforretning.

I tillegg ønsker jeg meg flere glass av den typen vi samler på.

Bøker er det alltig gøy å få. Samme med filmer på dvd.

Ja, dvd er fint å få!

Annonse

Skrevet

Hver jul får eg 3 eller 4 gaver, det meste kommer svært godt med.

Eg har ikkje noen ønsker.

Snille barn hadde jo vært bra!

Gjest Angela25
Skrevet

En hel masse ting som ikke kan kjopes for penger...:-)

Materialistisk saa trenger jeg meg en ny mobil, da den jeg har, har klikka!! Helt ut av funksjon...:-(

Ellers er jeg glad i dill og dall fra H&M, og andre butikker. Er allergisk, men pytt pytt. De har masse fint for en billig penge!

Skrevet

Jeg har aldri skjønt vitsen med å ha flere klokker, den jeg har går, jeg tåler den (har nikkelallergi) og synes den er grei å se på. Holder lenge. :o)

Har ønsket meg et sett med ullundertøy (og jeg vet han har vært og kikket!), men skulle kanskje heller ønsket meg joggesko med pigg, men det er for sent nå tror jeg.

''Jeg har aldri skjønt vitsen med å ha flere klokker''

Ikke jeg heller, men av og til vil man jo bytte ut det man har fra før, enten det er briller eller klokke eller kåpe;-)

Skrevet

Klokkeradio, termobarnehagetantedress og et koselig dørskilt med alle navnene våre på

Annonse

Skrevet

Jeg har enda ikke lest ut den jeg begynte på i høst... *sukk* Den er god, men jeg har ikke tid til å sitte ned å lese så mye sammenhengende for tiden.

Og jeg vil lese den ferdig slik at jeg kan begynne på en krim! :P

(Det er den Vindens skygge.)

Jeg leser ofte 2 bøker samtidig, en litt mer tung, en lett. Ikke alle dager jeg orker tung lesing, og må ha noe jeg kan pløye igjennom.

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1197492113' post='3748806]

Jeg leser ofte 2 bøker samtidig, en litt mer tung, en lett. Ikke alle dager jeg orker tung lesing, og må ha noe jeg kan pløye igjennom.

Jeg liker å lese en bok ferdig, men en krim tar bare noen dager...

:)

Skrevet

Klokkeradio, termobarnehagetantedress og et koselig dørskilt med alle navnene våre på

Dørskilt var lurt! Har du sjekket ut noen spesielle?

jeg har aldri funnet VÅRT dørskilt, og dermed har vi aldri hatt dørskilt.... vært gift i 13 år.....

Skrevet

jeg har aldri funnet VÅRT dørskilt, og dermed har vi aldri hatt dørskilt.... vært gift i 13 år.....

Har vel heller ikke funnet VÅRT! Tittet litt på dørskilt før minsten var født, men synes det var litt risky å kjøpe dørskilt da, med navnet på minsten, i tilfelle det ikke ble gutt allikevel.. eller noe gikk galt.. Men noe i stilen trefjøl, trebitopplegg, håndmalt med noe koselig blomster og greier på og "her bor.." og alle navna våre på hadde vært fint!

Skrevet

Koselig med dørskilt da

Skrevet

''Jeg har aldri skjønt vitsen med å ha flere klokker''

Ikke jeg heller, men av og til vil man jo bytte ut det man har fra før, enten det er briller eller klokke eller kåpe;-)

Briller og kåpe kan jeg skjønne, men klokke? Den sitter jo bare på håndleddet og har en praktisk funksjon. :o) Men som en kjenning en gang sa til meg:"Du er bare en stor praktiker du!"

Skrevet

Briller og kåpe kan jeg skjønne, men klokke? Den sitter jo bare på håndleddet og har en praktisk funksjon. :o) Men som en kjenning en gang sa til meg:"Du er bare en stor praktiker du!"

Du kan jo si akkurat det samme om briller, men likevel vil vel de fleste av oss bytte dem ut innimellom med en stiligere modell?

Det er jo ikke noe annerledes å ønske seg ny og penere klokke enn at man bytter ut armbånd i ny og ne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...