Gjest Svært pent blir det Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Dørskilt var lurt! Har du sjekket ut noen spesielle? jeg har aldri funnet VÅRT dørskilt, og dermed har vi aldri hatt dørskilt.... vært gift i 13 år..... Jeg har "garantert" skiltet du har lett etter. Siden jeg lager dem selv så finnes det ingen like. Har ikke særlig tid for tiden å lage men når jeg skal begynne igen så kan jeg si til deg. Hvis jeg kan få laget meg en hjemmeside bare for dette bruk så kan jeg legge ut bilder. Vet du om en måte å få en ureg.hjemmeside til dette formål på? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har "garantert" skiltet du har lett etter. Siden jeg lager dem selv så finnes det ingen like. Har ikke særlig tid for tiden å lage men når jeg skal begynne igen så kan jeg si til deg. Hvis jeg kan få laget meg en hjemmeside bare for dette bruk så kan jeg legge ut bilder. Vet du om en måte å få en ureg.hjemmeside til dette formål på? Er kjempeinteressert! ANer ingenting om hjemmeside 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.