Gjest Lurt, men tar det med ett smil Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Har dere vært ute for noen? Jeg har aldri kjøpt noe der før og tenkte jeg skulle begynne i det små for å teste og tror du ikke jeg ble svindlet. Det var en dame som ikke sendte det jeg betalte for, jeg ble svindlet for 30kr. Tenk å være så smålig (lol) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 30 kroner..Haha..Skikkelig svindel.. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 30 kroner..Haha..Skikkelig svindel.. Ja for om man lurer folk for så lite så gidder man ikke å anmelde ;-). Så lurer man 50-100 stk og tjener plutselig 1500-3000. Om man øker til 35 kr per svindel, som fortsatt er veldig lite, så øker jo også det man tjener. Tviler på at det er så mange som gidder å anmelde noen for under 50 kr, kanskje under 100 kr også. Og da er det fritt fram for sånne. Jeg ville tatt kontakt med finn og ihvertfall fått dem til å ta vekk annonnsen. 0 Siter
Gjest Lurt, men tar det med ett smil Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Ja for om man lurer folk for så lite så gidder man ikke å anmelde ;-). Så lurer man 50-100 stk og tjener plutselig 1500-3000. Om man øker til 35 kr per svindel, som fortsatt er veldig lite, så øker jo også det man tjener. Tviler på at det er så mange som gidder å anmelde noen for under 50 kr, kanskje under 100 kr også. Og da er det fritt fram for sånne. Jeg ville tatt kontakt med finn og ihvertfall fått dem til å ta vekk annonnsen. Var det jeg tenkte på også, når beløpet er så lite orker sikkert ingen gjøre noe med det inkl. meg. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 du skal være gld det var et så lusent beløp da. er nok av de som får flere hundre om ikke tusen lurt ut av lommen... frekke folk, forstår ikke at de får glede av slike penger! 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Nei, har ikke blitt svindlet, men så gidder jeg heller ikke handle eller selge ting som skal sendes. Personlig henting er tingen. Men vi har blitt utsatt for et svindelforsøk da vi averterte en gammal bruktbil til salgs! ;-) Fikk en mail fra England (etter sigende...) fra en som sa at han jobbet for et bilfirma i UK og at han hadde i oppdrag for en klient å finne en bestemt type bil, og at han trodde bilen vi skulle selge ville være den rette for hans klient. Denne mailen inneholdt ikke noe mer enn dette og anmodning om å ta kontakt, men jeg sendte den videre til Økokrim som bekreftet at dette var svindelforsøk - i en eventuelt senere mail ville det ha blitt snakk om å overføre penger etc. Svindelforsøket var nokså latterlig, for hvorfor skulle en brite være intr i en helt ordinær bruktbil i et så dyrt land som Norge, og når det attpåtil ikke er en sjelden bil men tvertimot finnes hundrevis av på finn.no??;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.