Gjest this is a signature Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Er du begynt å komme i julestemning, eller er det for tidlig? Eller tilhører du gruppen som gruver seg til jul, og hater stresset og familieselskapene? Jeg må si jeg gleder meg litt i år, men det er vel litt tidlig for julestemningen ennå for min del.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg storgleder meg! ) Men det gjør jeg stort sett alltid når det nærmer seg jul. 0 Siter
cathlin Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er forholdsvis nøytral :-) men jeg gleder meg til god mat og rødvin! 0 Siter
Gjest Blåbærpai Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er forholdsvis nøytral :-) men jeg gleder meg til god mat og rødvin! Du, atte, lissom, skulle vi tatt en kaffe snart, for å styrke gutsen til å tenke litt innovativt? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Ja, jeg gleder meg til jul! I går var mannen min og jeg en runde, og fikk kjøpt en gave hver til ungene, så nå er vi i gang! Gleder meg til å se dem pakke opp, og gleder meg til å få gaver selv. Gleder meg til ferie, slappe dager, skiturer, slalåm, tur i skogen..... Gleder meg forsåvidt til god mat, men det er underordnet, Gleder meg ikke til selve reisingen (vi skal kjøre 42 mil med tre barn lille julaften, og tilbake en uke seinere) Gleder meg til avdentskos den siste tida hjemme før vi reiser også - til baking og pynting :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Du, atte, lissom, skulle vi tatt en kaffe snart, for å styrke gutsen til å tenke litt innovativt? Ja, man kan vel muligens kanskje gjøre det, liksom. På en måte er det jo snart et nytt år, og det trengs innovative krefter, visstnok :-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Ja jeg gleder meg! Gleder meg til aa se igjen familie og venner, og se hvor glad jenta mi blir for aa mote igjen venninner i Norge:-) Gleder meg ogsaa til aa vise hvor vakkert det er i Norge i disse juletider for mannen min, som er spansk, og jeg gleder meg til aa spise ribbe!!:-) 0 Siter
Gjest Blåbærpai Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Ja, man kan vel muligens kanskje gjøre det, liksom. På en måte er det jo snart et nytt år, og det trengs innovative krefter, visstnok :-) Man har lissom et nytt år der kaospiloten kasseres og de innovative energier i luften kan fokusere sin kraft mot en slik at man bare går ut og trener, så blir det så bra. Boot camp neste! Før nyttår; en kaffe holder i massevis ;-) Når det mørkner? 0 Siter
cathlin Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Man har lissom et nytt år der kaospiloten kasseres og de innovative energier i luften kan fokusere sin kraft mot en slik at man bare går ut og trener, så blir det så bra. Boot camp neste! Før nyttår; en kaffe holder i massevis ;-) Når det mørkner? Hva skal til for å få en bærekraftig utvikling. Man må liksom ned på jorden, leve herognå, og styrke energiene. Kaospiloten styrer og karlsvogna viser vei over himmelhvelvingen. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg gleder meg ikke til jul. Da ser jeg for alvor hvor lite knyttet min familie er til hverandre. Julematen er jeg positiv til! 0 Siter
Chezka Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg gleder meg - som alltid - voldsomt til jul. Jeg gleder meg alltid voldsomt til advent også da... Jeg ELSKER julen, og alt som hører julen til! Jeg stresser aldri til jul, jeg er alltid ute i god tid med alle forberedelser fordi jeg er så glad i julen og gleder meg til å gjøre juleting. Hele familien min er slik - og mannen min er heldigvis blitt "smitta" han med 0 Siter
KaVa Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg gleder meg noe -vanvittig - til jul! Vi skal ha en flot, normal jul i år, vi fem i familien. Det blir DEILIG! 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg gleder meg til jul på en måte, men det er fordi at da er det meste stresset unnagjort. Vi er bedt til svigermor i år, så jeg skal styre minst mulig selv hejmme Selve julaften er koselig, resten av jula er det avslappende og deilige dager. Og en romjulsfest å se frem til Nyttårsaften skal vi bort igjen. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er forholdsvis nøytral :-) men jeg gleder meg til god mat og rødvin! Samme her, gleder meg til god mat og ikke minst rødvin.. Det er det jeg ser mest frem til.. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Nei, eg gleder meg ikkje til jul. Julestemning har eg heller ikkje. Har ikkje tatt meg tid til å tenke på jul enda, har prioritert jobben og det å være far, i tillegg til å "sløve" rundt på Dol. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Nei, eg gleder meg ikkje til jul. Julestemning har eg heller ikkje. Har ikkje tatt meg tid til å tenke på jul enda, har prioritert jobben og det å være far, i tillegg til å "sløve" rundt på Dol. ''å "sløve" rundt på Dol.'' Det må vi unne oss i disse mørketider 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg gruer meg. Det blir alt for mange stille dager med stengte butikker. Kjedelig. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er forholdsvis nøytral :-) men jeg gleder meg til god mat og rødvin! ''men jeg gleder meg til god mat og rødvin! '' Det trenger man ikke jula for, dermed er det ingen grunn til å glede seg. *gledesdreper* 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 JAAA!!! Jeg storgleder meg. Men jeg gleder meg ikke til alt som må bli ferdig _før_ jul, og da tenker jeg på jobben og ikke juleforberedelsene.....;-/ 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 ''å "sløve" rundt på Dol.'' Det må vi unne oss i disse mørketider Ja klart det. Så får "de andre" vaske i krinkler og kroker til de blir grønne i trynet, for min del. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.