Gå til innhold

FU: Gleder du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature

Jeg har ikke kommet i julestemning. Jeg liker ikke så godt alt kaos som er rundt julegavekjøp og at folk stresser og blir så gærne i trafikken og sånn.

Jeg kunne vel ønske at jeg hadde mer familie når det kommer til de dagene der alle har nok med nærmeste familie. Er over (små)barnsmor-perioden og har ikke barnebarn eller svigerbarn ..ennå. Vi får se.

Kommer ikke barna dine hjem til jul?

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

6

• mariaflyfly

4

• adelie

4

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest O jul med din glede

Jeg gleder meg veldig, jeg gjør det.

Men det er klart det er slitsomt. Det er mitt ansvar å planlegge og handle mat og godis, det er mitt ansvar pynting og greier inni og utefor huset, det er mitt ansvar å holde tritt på juleverksteder, juletrefester, turer i kirken etc. som skjer rundt barna før jul, bursdager er det også. Det meste av gaver er mitt ansvar.

I år kommer svigemor også, selvom jeg er svært glad i svigemor og kommer godt over ens med henne og hun er et takknemmelig og enkelt menneske så blir det jo litt ekstra med besøk (første gang hun er her)

Så jeg elsker egentlig julen, det er helt sikkert, bare synd at jeg skal måtte slite meg helt ut for å kunne få alt klart til sine tider.

Gjest this is a signature

Nei, jeg er selskapsyk og jeg kan ikke fordra å være alene hjemme uten mulighet til å gå ut i ¨mange dager. Jeg liker å snakke med noen, etter tre dager uten å ha sett et menneske er jeg helt ødelagt.

Du skal ikke hjem i julen da?

Du skal ikke hjem i julen da?

Jeg er hjemme jeg :o) Faren min er død, mora mi på gamlehjem, tanta mi døde i forrige uke så bortsett fra tre unger har jeg ingen familie. Minste skal til faren sin, dattera mi kommer på julaften og sønnen min skal til kjæresten tror jeg, han skal i hvert fall ikke hit.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...