Gå til innhold

GPS i julegave til kjæresten?

Anbefalte innlegg

Gjest gps-grønn
Skrevet

Jeg tenker på å kjøpe en GPS i julegave til kjæresten min. Han er glad i dingser og elektronikk. Jeg er selv ganske grønn på området, men har skjønt at det kanskje er TomTom som kommer best ut i tester.

Er det noen som har anbefalinger? Hvilken modell bør jeg satse på? Han er 28 år og bruker bilen både til bykjøring i Oslo og til lengre turer i ny og ned.

Hvor i Oslo kjøper jeg en slik? Jeg har vært på Expert, men der fant jeg kun et merke jeg aldri har hørt om før, og den kostet 5000 kr. Jeg tenkte på en pris mellom 2-3000.

Skrevet

garmin, den nyeste er bra. vet ikke hva mer den heter, men er en slik tynn en.. prøv å søke litt på nettet, jeg har ikke tid å finne frem til deg

Skrevet

Vi har kjøpt Garmin 200 til vår far til jul, ca. 1300,- om du er medlem i NAF, ca. 1800,- for ikkemedlem.

Skrevet

Jeg har en TomTom og er svært fornøyd med den.

Vi har en Garmin på jobben, den er vel litt over et halvt år gammel, den er jeg ikke fornøyd med. Den oppdaterer seg så jævlig tregt hvis du kjører når du setter den på. Det kan gå mange mil, men det kan jo være at det er noe galt med den da.

Ellers så skal de aller nyeste Garmin være bra.

Skrevet

Vi har kjøpt Garmin 200 til vår far til jul, ca. 1300,- om du er medlem i NAF, ca. 1800,- for ikkemedlem.

Jeg kjøpte denne for 2 uker siden og betalte bare 935,-

Skrevet

Jeg har selv kjøpt en garmin nuvi 200 og den fungerer fint.

Den har ikke stor harddisk og spiller ikke mp3, men det trenger jeg ikke.

Det som er viktig er å vurdere hva GPSen skal brukes til, hvor ofte den skal brukes osv.

Du trenger ikke bruke 2-3000 kr for en GPS som kun skal vise deg veien fra A til B.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...