Lillemus Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Husker min mor i alle de år omtrent fikk penger fra min far, kjøpte gaven selv og pakket den inn. Min kjære lurte på om jeg kunne ordne med gavene fra oss til hans familie i år (han var syk før han dro ut på jobb og kommer hjem like før jul etter 3 uker med daglige 12-timersvakter), men jeg skulle få slippe å kjøpe min egen gave da. ;o) Ikke for det - jeg har ønsket meg ganske så konkret så jeg kunne jo nesten kjøpt det selv og. ) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Nei, har aldri kjøpt min egen gave fra samboeren. Det har han alltid gjort selv. Har av og til fått gavekort da, men det liker jeg å få. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 nei - det får han ordne med!!!! Men jeg hintet sterkt i går da vi var på G-sport, om en aktuell pulsklokke da :-) Men kjøpe den, må han gjøre selv. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Kan hende jeg må det ja... Han fikk som kjent refs for idiotisk gave en gang i tiden - så det er best frua ordner biffen selv ;o) Har akkurat vært på shopping nå, og da fiksa jeg noe til meg selv - tror det blir en av julegavene fra han til meg ) 0 Siter
Speak Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Uaktuelt å kjøpe gave til meg selv fra kjæresten. I år har vi kjøpt ny spisestue og blitt enige om at det ikke blir gaver til oss. Men jeg har ikke klart å holde meg da.... Men det er jo min skyld. *sitter her og ser på en ny Nintendo WII* 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Nei, jeg vil bli overrasket:-) 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Nei, heldigvis gjør han dette selv. Jeg kan godt ønske meg ting, men hva han velger å kjøpe skal være en overraskelse. Også er det jo ekstra hyggelig de gangene han kommer en en overraskende og romantisk gave også. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 I år har jeg gjort det selv, men det er første gang. Det er fordi jeg ønsket meg noe som han helt umulig kunne plukke ut. Jeg vet jeg får endel småting utenom også, så litt overraskelser blir det ) Han er flink til å kjøpe presanger. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Vi kjøper ikke til hverandre lengre. Tidligere så kjøpte vi til hverandre, aldri meg til meg eller han til han 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Nei vet du hva! Det får han klare sjøl!! :-) Men enkelte år har vi istedenfor å kjøpe gave til hverandre blitt enige om en felles gave til oss selv. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Nei. Gjorde det ikke da jeg var gift, gjør det heller ikke nå. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1197466142' post='3748224] Kan hende jeg må det ja... Han fikk som kjent refs for idiotisk gave en gang i tiden - så det er best frua ordner biffen selv ;o) Har akkurat vært på shopping nå, og da fiksa jeg noe til meg selv - tror det blir en av julegavene fra han til meg ) *Hihi* Jeg har vært ute og jogget og her på min side av byen er det holke, holke og holke! Ikke at det er noe bedre på din side av byen forresten. Så jeg har gitt kjæresten beskjed om at dersom han ikke rakk å kjøpe noe til meg før han dro på jobb så er ønsket herved revurdert. Skomerke, størrelse og butikk er også opplyst. ) Kanskje litt frekt, men han tåler såpass. 0 Siter
....AV Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Nei, vi kjøper til hverandre. I år har vi riktignok kjøpt oss noe sammen nå rett før jul som blir julegave, men det er unntaket. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg pleier å komme med ganske konkrete ønsker og han kjøper det ;-) I år har jeg ikke sagt så mye om hva jeg ønsker, så dette skal bli spennende!! Lillejulaften er på en søndag, så han handler nok inn gaven til meg hele to dager før julaften ;-) 0 Siter
Gjest mors2 Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 NEI!!! Noe så kjipt... Gir ønske liste til mannen,jeg!!Ellers er han egentlig flink til å finne på noe selv! :0) Så blir det litt spenning!!Får tross alt ikke sååå mange pakker lengre.. ;0) 0 Siter
Gjest Flink sånn gubben Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Å nei, det gjør jeg ikke. Det ville ikke han tillate heller. Han er gammeldags på mange måter, også der. Gaven skal han kjøpe selv og det skal gjerne glitre. Det går ikke ann å kjøpe gave sammen til huset eller noe, og gaven må være litt romantisk gjerne. Så det blir gjerne skinnende stener på meg til jul 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Skrevet 15. desember 2007 Å nei, det gjør jeg ikke. Det ville ikke han tillate heller. Han er gammeldags på mange måter, også der. Gaven skal han kjøpe selv og det skal gjerne glitre. Det går ikke ann å kjøpe gave sammen til huset eller noe, og gaven må være litt romantisk gjerne. Så det blir gjerne skinnende stener på meg til jul Høres ut som en riktig Herre! ) Koselig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.