Gjest Hilsen student Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er litt fersk i å lage mat selv og lurer på om jeg kan lage en hel boks med joikakaker også ta det som blir til overs i en boks og sette i kjøleskapet? og lage litt i morra og litt dagen etter..., hvor lenge holder det ... kanskje jeg kan hoppe over en dag også hvis det går, en sånn boks er minst 3 middager. fattig vettu 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jada, de kan varmes to ganger, men ikke mer enn det helst. Det beste er om du åpner boksen, tar ut 1/3 i en liten kjele og så setter resten i en plastboks med lokk (eller tett plastfolie over) i kjøleskapet. Det bør ikke stå i hermetikkboksen etter at den er åpnet visstnok. Mer enn 3 dager ville jeg ikke hatt det stående, men det går helt fint. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Så lenge den blir tatt utav boksen først, som Lillemus skriver, at du varmer 1/3 eller 1/2 til første dagen og pakker resten godt inn. Lurt å få det utav boksen så blir det også lettere å finne et tett lokk å ha over. Så lenge det stårt i kjøleskap hele tida så vil du ha 3 middager på rad der, i verste fall at du lukter på det 3. dagen, men tror det går helt fint. Men 4. dag bør du helt klart lukte på det, så spis heller 3 ganger på rad eller del med noen. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Du kan jo koke noen poteter i tillegg, så har du gjerne til fire middager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.