Gjest Angela25 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hva skjer? Jeg kom sikkert borti en tast...Hvordan faar jeg skriften til aa bli normal igjen? 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Ctrl og + eller -. Eller holde inne ctrl og rulle opp og ned med hjulet. Skulle ønske den innstillingen der måtte slåes på, ikke at den var på som standard. Du er ikke den eneste som har spurt her om det, så er ganske vanlig at "uerfarne" kommer borti. Hjelper ikke dette, så se øverst i Vis/View og se om du finner Tekststørrelse/Text size. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Ctrl og + eller -. Eller holde inne ctrl og rulle opp og ned med hjulet. Skulle ønske den innstillingen der måtte slåes på, ikke at den var på som standard. Du er ikke den eneste som har spurt her om det, så er ganske vanlig at "uerfarne" kommer borti. Hjelper ikke dette, så se øverst i Vis/View og se om du finner Tekststørrelse/Text size. Gracias! men jeg ordna det selv ved aa legge ned siden og starte paa nytt igjen:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.