Gå til innhold

tips på hvor vi kan selge utstoppede fugler

Anbefalte innlegg

Gjest hvor skal vi henvende oss
Skrevet

Vi skal selge noen utstoppede fugler,, og lurer på om noen vet om hvor det kan være lurt å henvende seg.

Fortsetter under...

Skrevet

Hehe, er det en hobby dere har, eller? Å stoppe ut fugler? Jaja, hehe. Kanskje dere kan prøve dere på villmarksbutikker eller noe sånt? ikke vet jeg

Skrevet

Jeg søkte på "utstoppet" på torget på finn.no, og fikk 56 treff!

Skrevet

Hvis dere er seriøse, og ikkje har "Ugler i mosen" (men det har dere vel også, siden dere selger fugler) så kan dere jo prøve å kontakte Sverre M. Fjeldstad.

Lykke til! :)

Skrevet

Hvis dere er seriøse, og ikkje har "Ugler i mosen" (men det har dere vel også, siden dere selger fugler) så kan dere jo prøve å kontakte Sverre M. Fjeldstad.

Lykke til! :)

nå har det seg sånn at min far var jeger, og er nå død. Det vil jo være trist at de kastes?? Derfor så vil vi prøve å selge istedenfor,

Ingen ugler i mosen her

Skrevet

Hehe, er det en hobby dere har, eller? Å stoppe ut fugler? Jaja, hehe. Kanskje dere kan prøve dere på villmarksbutikker eller noe sånt? ikke vet jeg

Inen hobby vi har, vi har et dødsbo som skal selges.

Jeg ville ikke ha hatt utstoppede dyr i hus.

Annonse

Skrevet

nå har det seg sånn at min far var jeger, og er nå død. Det vil jo være trist at de kastes?? Derfor så vil vi prøve å selge istedenfor,

Ingen ugler i mosen her

''Det vil jo være trist at de kastes?? Derfor så vil vi prøve å selge istedenfor.''

Da ville eg rett og slett prøvd Gule Sider eller Google, for å se om du kan finne noe der.

Gjest Og sjekk gule sider for prisforespørsel
Skrevet

Hadde jeg hatt råd så ville jeg gjerne kjøpt.

Har alltid ønsket meg en kjellerstue i furu meg mange utstoppede dyr og fugler. (har jaktet før selv)

Jeg vil anbefale dere å sjekke priser på finn og evnt. annonsere der. Annonse i avisen kan også være effektivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...