Gjest hvor skal vi henvende oss Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Vi skal selge noen utstoppede fugler,, og lurer på om noen vet om hvor det kan være lurt å henvende seg. 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hehe, er det en hobby dere har, eller? Å stoppe ut fugler? Jaja, hehe. Kanskje dere kan prøve dere på villmarksbutikker eller noe sånt? ikke vet jeg 0 Siter
morsan Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg søkte på "utstoppet" på torget på finn.no, og fikk 56 treff! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hvis dere er seriøse, og ikkje har "Ugler i mosen" (men det har dere vel også, siden dere selger fugler) så kan dere jo prøve å kontakte Sverre M. Fjeldstad. Lykke til! 0 Siter
Gjest hvor skal vi henvende oss Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hvis dere er seriøse, og ikkje har "Ugler i mosen" (men det har dere vel også, siden dere selger fugler) så kan dere jo prøve å kontakte Sverre M. Fjeldstad. Lykke til! nå har det seg sånn at min far var jeger, og er nå død. Det vil jo være trist at de kastes?? Derfor så vil vi prøve å selge istedenfor, Ingen ugler i mosen her 0 Siter
Gjest hvor skal vi henvende oss Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hehe, er det en hobby dere har, eller? Å stoppe ut fugler? Jaja, hehe. Kanskje dere kan prøve dere på villmarksbutikker eller noe sånt? ikke vet jeg Inen hobby vi har, vi har et dødsbo som skal selges. Jeg ville ikke ha hatt utstoppede dyr i hus. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 nå har det seg sånn at min far var jeger, og er nå død. Det vil jo være trist at de kastes?? Derfor så vil vi prøve å selge istedenfor, Ingen ugler i mosen her ''Det vil jo være trist at de kastes?? Derfor så vil vi prøve å selge istedenfor.'' Da ville eg rett og slett prøvd Gule Sider eller Google, for å se om du kan finne noe der. 0 Siter
Gjest Og sjekk gule sider for prisforespørsel Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Hadde jeg hatt råd så ville jeg gjerne kjøpt. Har alltid ønsket meg en kjellerstue i furu meg mange utstoppede dyr og fugler. (har jaktet før selv) Jeg vil anbefale dere å sjekke priser på finn og evnt. annonsere der. Annonse i avisen kan også være effektivt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.