Gå til innhold

Når man har vært på dol noen år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

så vet man hva slags diskusjoner som kommer.

Nå er det jul, jul, jul. Krangling om de samme temaene eller spørsmål om de samme tingene som i fjor og forfjor og året før der.

Bare vent til januar. Da er det slanking, trening og skrittellere:)

Skrevet

He. he..Du har rett i det.

Nå er det vel snart sesong for analsex og ejakulering også, og til høsten igjen er det amming...

Skrevet

Nå er det vel snart sesong for analsex og ejakulering også, og til høsten igjen er det amming...

Jaja, vi lever oss gjennom årstidene, gitt :-) På godt og vondt.

Skrevet

Det blir ikke amming ut av analsex:)

Skrevet

Er du sikker?

Nå ble jeg litt usikker. Er så lenge siden, men mener å huske at jeg har rett.

hidi, the scorpion
Skrevet

Skjønner dette kan være et hett tema blant nye brukere, men det er forbausende hvor mange gamle "dolere", som slenger seg på i juletrådene....

Skrevet

Skjønner dette kan være et hett tema blant nye brukere, men det er forbausende hvor mange gamle "dolere", som slenger seg på i juletrådene....

Sant det, men i år har jeg ikke greid å engasjere meg. Har nådd et metningspunkt, bortsett fra et par tråder i dag da:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Sant det, men i år har jeg ikke greid å engasjere meg. Har nådd et metningspunkt, bortsett fra et par tråder i dag da:)

Jeg er også "mettet" for lengst...;(

Og det forbauser meg at ikke flere føler det slik!

Skrevet

Hehe, men noen av trådene er jo koselig å få opp igjen år etter år :)

Skrevet

Hehe, men noen av trådene er jo koselig å få opp igjen år etter år :)

Ja, det er jo noe trygt og godt over det:)

Gjest Angela25
Skrevet

Jeg har snart 1 aars dag her inne, saa jeg maa da vaere unnskyldt? :-)

Skrevet

*s* sant nok det. På den annen side er det slik at det er en del hverdagslige trivialiteter som passer godt å diskutere på et nettforum. Tidtrøyte?

Skrevet

''Bare vent til januar. Da er det slanking, trening og skrittellere:)

''

Sier hun som poste flest innlegg om skritt-telleren sin av alle i fjor vinter. :P

hidi, the scorpion
Skrevet

''

Sier hun som poste flest innlegg om skritt-telleren sin av alle i fjor vinter. :P

Det hadde jeg glemt...! Skal sjekke innleggene hennes i januar ekstra nøye..;)

Skrevet

''

Vet jo det da;o)

Skrevet

Da er jo DOL som kvinnebladene. Før jul: mat, klær, pynt, stæsj. Etter jul: Slanking, trening, mentalhygiene. Noen som blir overrasket?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...