Gå til innhold

Når man har vært på dol noen år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Bare vent til januar. Da er det slanking, trening og skrittellere:)

''

Sier hun som poste flest innlegg om skritt-telleren sin av alle i fjor vinter. :P

Det tenkte jeg også på da jeg leste innlegget til Wita. Hun var jo DEN streberen i januar-februar!

Var du forresten på møte i dag, flylyfy?

:-)

Skrevet

Det tenkte jeg også på da jeg leste innlegget til Wita. Hun var jo DEN streberen i januar-februar!

Men så sa jeg jo ikke at jeg var noe unntak heller da:)

Skrevet

Nope, var ikke det. Var du i by'n?

Skrevet

Nope, var ikke det. Var du i by'n?

Nei - men snakket med en "på huset ditt" som skulle på et møte klokka ti angående det jeg jobber med :-) Tenkte at det kanske var et fellesmøte for alle ansatte....

Nei - skal ikke til Oslo før 29.-30. januar, så vidt jeg vet. To av kollegaene mine skal være med på et arrangement i rådhuset i morgen :-)

Skrevet

Nei - men snakket med en "på huset ditt" som skulle på et møte klokka ti angående det jeg jobber med :-) Tenkte at det kanske var et fellesmøte for alle ansatte....

Nei - skal ikke til Oslo før 29.-30. januar, så vidt jeg vet. To av kollegaene mine skal være med på et arrangement i rådhuset i morgen :-)

29. og 30. - det er da vi skal spise sympatibiff, sant? ;)

Skrevet

Innleggene følger årets gang....

:)

hehe, ja det er trygghet her :) Snart har vi bunadstråder også igjen, *så koselig atte*

Skrevet

29. og 30. - det er da vi skal spise sympatibiff, sant? ;)

Juhu!!!!! Gleder meg!!!!!!

Uff - fikk noen hintinger om at jeg bør arrangere kurs-middag - men jeg ivl heller ha sympatimiddag med deg :-)

Skrevet

Juhu!!!!! Gleder meg!!!!!!

Uff - fikk noen hintinger om at jeg bør arrangere kurs-middag - men jeg ivl heller ha sympatimiddag med deg :-)

I så fall må kurset utvides med en ekstra dag, slik at du rekker begge deler. ;)

Skrevet

I så fall må kurset utvides med en ekstra dag, slik at du rekker begge deler. ;)

Hmmmmm. Skal ta toget inn 28., ankommer vel i 22 tida. Blir litt seint med sympatibikk da vel?

Så er det 29. - det er da jeg plotter inn sympatibiffen. Dropper kursmidagen.

Skal vel ta toget 17.09 den 30., tenker jeg. Er miljøvennlig, vet du :-)

Skrevet

Hmmmmm. Skal ta toget inn 28., ankommer vel i 22 tida. Blir litt seint med sympatibikk da vel?

Så er det 29. - det er da jeg plotter inn sympatibiffen. Dropper kursmidagen.

Skal vel ta toget 17.09 den 30., tenker jeg. Er miljøvennlig, vet du :-)

Når du ankommer den 28. er jeg akkurat ferdig på korøvelse, sånn at jeg kan guide deg trygt gjennom den farlige byen og til hotellet ditt og synge nattasangen.

Biff den 29 er notert. :D

Skrevet

Når du ankommer den 28. er jeg akkurat ferdig på korøvelse, sånn at jeg kan guide deg trygt gjennom den farlige byen og til hotellet ditt og synge nattasangen.

Biff den 29 er notert. :D

Hadde vært koselig det :-)

Har ikke booka hotell ennå - men det blir vel enten Munch eller Spectrum, tenker jeg (Thon altså).

Likte ikke p-hotels da jeg var der en gang. Frokost i plastpose på døra :-(((((((((((

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...