Gå til innhold

Lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på når det ble slik her på DOL at man ikke kunne komme med tråder "uten mening", at man ikke kunne starte en tråd for å si det man mente fordi innholdet ikke er "politisk korrekt" nok for enkelte her. Jeg blir så lei at man hele tiden skal stemples hvis man starter tråder som ikke er alvorlige nok, dype nok, takknemlige nok etc.

Er ikke dette et forum med LITT takhøyde? Må aaalle tråder tas så blodig seriøst? Må alle dere som misliker ALT som ikke er "korrekt" lese alle disse trådene da?

Når man ser på flertallet av innlegg her, så er det veldig mange innlegg som postes i psykiatri-forum. Hva gjør det om noen en eller annen gang vil starte en tråd som IKKE omhandler slike ting?

Nå setter jeg det så klart på spissen her, men føler bare at man må få lov til å komme med slike "meningsløse" tanker her uten å blir kritisert eller kalt bortskjemt drittunge etc av den grunn. De aaaller fleste her er takknemlige for det de har og er gode medmennesker så jeg føler det blir så unødvendig å arrestere folk for hvert bidige utspill.

Usj.. denne tråden kom nok ut litt feil på en feil dag, og jeg får nok pes for dette. Men, fikk lyst å lufte mine tanker om dette, siden det har vært en del dårlig stemning her på dol i det siste.

Skrevet

Litt av meningen og morroa med dette forumet er å diskutere og det blir jo fryktelig kjedelig om man ikke skal få vise litt engasjement.

Skrevet

Litt av meningen og morroa med dette forumet er å diskutere og det blir jo fryktelig kjedelig om man ikke skal få vise litt engasjement.

Jo, selvfølgelig skal man det! =) Jeg mener ikke at alle skal være enig og da er alt bra! Diskusjoner, og det å kunne lære av andres erfaringer etc er jo flott det! Jeg bare mener det blir så voldomme reaksjoner her at man lurer på om man skal bry seg med å skrive et innlegg i frykt for stormen av svar om hvor dårlig menneske du er etc.

Men det er kanskje bare meg..? ;)

Skrevet

Jeg er helt enig med Wita. Uten uenighet blir det aldri frisk debatt. Og det er helt greit at folk lager tråder om samer og negervitser og julegaver de hater - men selvsagt må de som alle andre tåle at noen er uenig i det som sies.

Er det et mål at alle bare skal jatte med hverandre og bare spørre hver dag om hva de skal ha til middag?

Skrevet

Jeg prøver å ikke være kritisk, men når det er noe jeg reagerer på, så har jeg sterke meninger. Og når noen starter en tråd, så må de regne med at de får forskjellige tilbakemeldinger. Det er vel derfor man starter en tråd? Og hva som er "ment" med den tråden, kan man vanskelig vite dersom ikke ordbruken er tydelig nok. Når noen starter en tråd med "Hvilke julegaver hater du", så kjenner jeg at jeg blir provosert. Det har ikke noe med å være politisk korrekt å gjøre, men det har med holdninger til enkelte ting som kan virke som å rett og slett være "bortskjemt".

Hele det innlegget var jo gjennomsyret av en misnøye over gaver som ikke passet henne. Jeg skjønner bare ikke at det er noe å henge seg opp i. Selvsagt kan man få gaver man ikke er fornøyd med, men da tenker jeg som så at jeg er glad fordi denne personen ville gi meg gave i det hele tatt. Jeg klarer ikke å forstå den tankegangen om å være så "misfornøyd". Det er vel ikke gavene vi gir hverandre som er viktige, men heller at man har omtanke for hver andre og bryr seg om hverandre.

Jeg satt igjen med det inntrykket at det var gavene som betyr noe. Det har jeg vokst fra, det var gavene som betydde noe da jeg var barn, men slik er det ikke lenger, fordi jeg har blitt voksen.

Skrevet

Jo, selvfølgelig skal man det! =) Jeg mener ikke at alle skal være enig og da er alt bra! Diskusjoner, og det å kunne lære av andres erfaringer etc er jo flott det! Jeg bare mener det blir så voldomme reaksjoner her at man lurer på om man skal bry seg med å skrive et innlegg i frykt for stormen av svar om hvor dårlig menneske du er etc.

Men det er kanskje bare meg..? ;)

Joda, sant det. jeg reagerte selv i dag, da jeg så at det var mulig å lire ut av seg så mye rart pga. vits:)

Men vi er forskjellige, har forskjellige meninger og så tar det av litt. Vi kan ikke ta det for mye innover oss det som skjer på dol.

Det- ER- jo faktisk litt sært og hate å få te isteden for sjokolade da. Da er det helt på sin plass at vedkommende får passet sitt påskrevet.

Skrevet

Joda, sant det. jeg reagerte selv i dag, da jeg så at det var mulig å lire ut av seg så mye rart pga. vits:)

Men vi er forskjellige, har forskjellige meninger og så tar det av litt. Vi kan ikke ta det for mye innover oss det som skjer på dol.

Det- ER- jo faktisk litt sært og hate å få te isteden for sjokolade da. Da er det helt på sin plass at vedkommende får passet sitt påskrevet.

''Det- ER- jo faktisk litt sært og hate å få te isteden for sjokolade da. Da er det helt på sin plass at vedkommende får passet sitt påskrevet.''

Har du hørt noe så dumt! Jeg velger å tro at du spøker.

Skrevet

''Det- ER- jo faktisk litt sært og hate å få te isteden for sjokolade da. Da er det helt på sin plass at vedkommende får passet sitt påskrevet.''

Har du hørt noe så dumt! Jeg velger å tro at du spøker.

He he, javel.

Skrevet

He he, javel.

Rart å tenke på at du faktisk er så gammel som du er. Nok om det, gjesp. Neste tråd.

hidi, the scorpion
Skrevet

Blir det for mange "svada-innlegg" på DOL, så er det mange som ikke gidder å svare eller bli her...;( Det synes jeg er fryktelig negativt fordi mange nye brukere kan nyte godt av eldre doleres råd!

Er selv ganske ny, da 1 1/2 år, ikke er for fartstid på DOL å regne! Har selv hatt mye glede av mer erfarne DOL-brukerne :)

Mange har allrede byttet forum, og de kommer neppe igjen, blant dem var noen av de herligste karaktererne, kverrulantene, debattistene, humoristene etc. Da disse forsvant, ble DOL sterkt redusert i mine øyne, vi satt igjen med tusenvis av intetsigende innlegg......

Jeg var selv borte et halvt år, orket ikke inn her for å lese innlegg engang. Når du leser type innlegg"hva skal jeg ha til middag i dag?" for tusende gang, så blir du ikke særlig inspirert til hverken å svare eller les her...!

Det går an å søke på tidligere innlegg av samme type.

"Åpent forum" skal selvfølgelig være, nettopp åpent for alle, men heller ikke oversvømmes av typiske husmorinnlegg, mener jeg ;)

Skrevet

Rart å tenke på at du faktisk er så gammel som du er. Nok om det, gjesp. Neste tråd.

Som jeg sa: Det gjelder å ikke ta innover seg det som blir sagt på dol og den dagen jeg begynner ta innover meg det du sier, skal jeg søke råd hos Nhd:)

Skrevet

Som jeg sa: Det gjelder å ikke ta innover seg det som blir sagt på dol og den dagen jeg begynner ta innover meg det du sier, skal jeg søke råd hos Nhd:)

*he he*

Uansett er det bedre å få passet sitt påskrevet enn skrevet sitt påpasset! ;-)

Skrevet

*he he*

*LOL*

hidi, the scorpion
Skrevet

*he he*

Jeg leser lam og ribbe når jeg skumleser innlegg som egentlig omhandler lammelser og brukne ribbein.....

Noe er galt her på DOL, og det er ikke meg ;)

Skrevet

Jeg leser lam og ribbe når jeg skumleser innlegg som egentlig omhandler lammelser og brukne ribbein.....

"LOL" Nå begynner det å komme seg her:)

Skrevet

Something is rotten in the state of dol?

hidi, the scorpion
Skrevet

"LOL" Nå begynner det å komme seg her:)

Se på innlegget "når sender du julekort?" H*n er fornærmet over alle som ikke svarer, fordi h*n ikke er lillemus..

Hjelpe og trøste ;(

hidi, the scorpion
Skrevet

Something is rotten in the state of dol?

Øh, jah....

Man overser seriøse innlegg som ligner på noe i forbindelse med jul...;(

Har et morskt overblikk på DOL, og nå savner jeg morsk òg....

Skrevet

Se på innlegget "når sender du julekort?" H*n er fornærmet over alle som ikke svarer, fordi h*n ikke er lillemus..

Hjelpe og trøste ;(

Jeg tror det er noen som driver og produserer masse tøys ned forskjellige nick.

Skrevet

*he he*

Ha ha, den var morsom, den skal jeg fortelle på jobb i morgen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...