Gå til innhold

Lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha ha, den var morsom, den skal jeg fortelle på jobb i morgen :-)

Glad jeg kunne bidra til sinnets munterhet! :-)

Skrevet

Se på innlegget "når sender du julekort?" H*n er fornærmet over alle som ikke svarer, fordi h*n ikke er lillemus..

Hjelpe og trøste ;(

Vel, det er ikke så rart. Klart det har med trynefaktor å gjøre, for hvis det var hun somhadde startet tråden, hadde det kommet atten svar fortløpende på minuttet. Men det sier jo mest om begge deler da :-)

Skrevet

Jeg tror det er noen som driver og produserer masse tøys ned forskjellige nick.

Det tror jeg også.

Pluss "noen" som produserer tull og tøys med sitt faste nick....;-)

Skrevet

Det tror jeg også.

Ja, jeg forsto det:o)

Skrevet

Glad jeg kunne bidra til sinnets munterhet! :-)

Jeg er munterheten selv, jeg bare sitter her og smiler jeg :-) Takk takk!

Skrevet

Jeg tror det er noen som driver og produserer masse tøys ned forskjellige nick.

Det må du gjerne tro, men det er ikke jeg som startet denne tråden, jeg bare svarte :-)

God natt :-)

Skrevet

Det tror jeg også.

Jeg er ikke skyldig i det dessverre, så der ødela jeg moroa di :-)

Skrevet

Det må du gjerne tro, men det er ikke jeg som startet denne tråden, jeg bare svarte :-)

God natt :-)

Nei, selvsagt var det ikke deg. Tror du jeg er så dum at jeg trodde det var deg???

Skrevet

Jeg er ikke skyldig i det dessverre, så der ødela jeg moroa di :-)

Hva har det med surkål å gjøre?

*typsik Jølsen-svar*

Skrevet

Har du noe i mot at innlegg postes på psykiatriforumet? Eller mener du at det burde være flere innlegg på andre forum?

Jeg synes det er mye rart som diskuteres her inne, så takhøyden er det egentlig ingenting å si på. Diskuteres er nøkkelordet, nesten uansett hva du mener om noe vil det være noen som er uenige med deg. Og har de litt tid til overs er faren stor for at du får vite om det.

Skrevet

Du ønsker altså takhøyde for startinnlegg, men ikke for de som svarer?!

Når du poster på et åpent forum må du tåle negative svar. Men disse bør selvfølgelig være saklige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...