Gå til innhold

Julegaver fra svigermor

Gjest dum svigermor på 59

Anbefalte innlegg

Ser i en tråd for litt siden hvordan dere kritiserer og ler av gaver fra svigermor. Synes dere virker bortskjemte og vanskelige jeg. Hva er det dere blir glad for da? Er alle gaver fra svigermor forhåndsdømt?

Jeg synes det er ekstremt vanskelig å finne på noe til min svigerdatter. Hun er 32 og har alt. Parfyme/godlukt er utelukket. Hun bruker kun et merke, og det har hun mye av. Smykker har hun i bøtter og spann. Tør ikke kjøpe noe til huset, tror ikke det blir brukt når det er fra meg. Noen som har forslag? Hva ville dere andre "bortskjemte" svigerdøtre blitt glad for?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293747-julegaver-fra-svigermor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Bookworm

4

• Jølsen

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Aliza1365380759

Siden jeg er student, pleier jeg å lage en ønskeliste spesielt til "svigermor", med 10-12 forskjellige ønsker (særlig bøker og eventuelle hus&kjøkkenting), hvor de kan kjøpes og ca hvor mye de koster. Jeg får med andre ord bare ting jeg ønsker meg hos svigers! ;) Hva med å spørre sønnen din..? Ellers slår jeg et slag for bøker, f.eks "Snømannen" av Jo Nesbø eller "Tusen strålende soler" av Khaled Hosseini.

Jeg tror faktisk at jeg med hånden på hjertet aldri har mislikt noe som kommer fra svigermor! Jeg har faktisk fått flere "rare" gaver fra egen mor, men kanskje det skyldes at svigermor går mer inn for å finne en gave som passer?