Gjest jobbsøker nå Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 ? Samboeren min la seg inn på NAV, men har aldri fått en eneste henvendelse, så jeg lurer jo på om noen arbeidsgivere i det hele tatt er inne på disse sidene og leter etter folk som søker jobb. Han har en allsidig utdanning som er bruk for, så det er ikke det. Nå ønsker jeg jobb, og lurer på hvor jeg kan annonsere meg selv. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg ble faktisk oppringt fra noen som så CVen min på NAV. Men om du er jobbsøker, hva med å søke aktivt selv? Høre rundt om noen vet om steder innen din bransje som ikke legger ut annonser noen steder ang jobb der? Fikk faktisk tips av NAV om et sted her i byen som svært sjeldent reklamerte for ansatte, og heller konsentrerte seg om folk som stakk innom med søknad. 0 Siter
adelie Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Vikarbyråer. Kjenner en som fikk jobbtilbud med en gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.