Gjest Gave meg her og gave meg der Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 1. Når kjøper dere gavelapper, folkens? Kjøper gjerne første haugen samtidig med første gaven. 2. Har dere alltid et lager liggende igjen, eller kjøper du nye, trendy lapper hvert år? Har gjerne noen fine lapper liggende igjen fra året før, men kjøper alltid nye trendy, fine, lekre lapper hvert år 3. Hender det at du bruker gavelapper som du har fått fra hånd- og fotmalerne, selv om du ikke har betalt giroen? Det tror jeg ikke har skjedd, jeg liker mer snæskne lapper 4. Hva er best: Klistre-på-lapper eller knyte-fast-lapper? Klistre på lapper er et must. Og som vane etter å ha hatt en del små utålmodige tantebarn så knyter jeg sjelden bånd rundt pakkene også, bruker heller fine rosetter. Dette uansett om barn eller voksen 5. Er du veldig nøye med å tilpasse motiv på gavelappen til mottakeren, slik at vedkommende skjønner at du har lagt ekstra mye omtanke i gavelappen? Ikke veldig nøye kanskje, men ja, jeg ser ann motiv og lapp til den som skal ha gaven gjerne. Men det går å bare ha en fin lapp også 6. Lager du eller andre i husholdningen gavelapper selv? Vi gjorde litt før da ungene var mindre, men nå er det bare kjøpelapper 7. Bruker du gavelapper, eller bare noterer du på selve papiret med penn hvem gaven skal til? Gavelapper, lekre, fine gavelapper 8. Har jeg glemt noen ultraviktige spørsmål om gavelapper nå? Nei det tror jeg ikke, god jul da 0 Siter
morsan Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Skrevet 15. desember 2007 1. Når kjøper dere gavelapper, folkens? Kjøper gjerne første haugen samtidig med første gaven. 2. Har dere alltid et lager liggende igjen, eller kjøper du nye, trendy lapper hvert år? Har gjerne noen fine lapper liggende igjen fra året før, men kjøper alltid nye trendy, fine, lekre lapper hvert år 3. Hender det at du bruker gavelapper som du har fått fra hånd- og fotmalerne, selv om du ikke har betalt giroen? Det tror jeg ikke har skjedd, jeg liker mer snæskne lapper 4. Hva er best: Klistre-på-lapper eller knyte-fast-lapper? Klistre på lapper er et must. Og som vane etter å ha hatt en del små utålmodige tantebarn så knyter jeg sjelden bånd rundt pakkene også, bruker heller fine rosetter. Dette uansett om barn eller voksen 5. Er du veldig nøye med å tilpasse motiv på gavelappen til mottakeren, slik at vedkommende skjønner at du har lagt ekstra mye omtanke i gavelappen? Ikke veldig nøye kanskje, men ja, jeg ser ann motiv og lapp til den som skal ha gaven gjerne. Men det går å bare ha en fin lapp også 6. Lager du eller andre i husholdningen gavelapper selv? Vi gjorde litt før da ungene var mindre, men nå er det bare kjøpelapper 7. Bruker du gavelapper, eller bare noterer du på selve papiret med penn hvem gaven skal til? Gavelapper, lekre, fine gavelapper 8. Har jeg glemt noen ultraviktige spørsmål om gavelapper nå? Nei det tror jeg ikke, god jul da God jul til deg også:-) 0 Siter
tonie Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Jeg lager selvsagt gavelappene selv, alt annet er jo helt sløvt. De er klare i gooood tid, og ligger pent dandert i silkepapir. Nå gjenstår bare gavene. Jeg har vel ganske nøyaktig alle igjen å kjøpe. Akkurat nå savner jeg veldig en dunke hodet i veggen-smiley...:-/ 0 Siter
morsan Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Skrevet 15. desember 2007 Jeg lager selvsagt gavelappene selv, alt annet er jo helt sløvt. De er klare i gooood tid, og ligger pent dandert i silkepapir. Nå gjenstår bare gavene. Jeg har vel ganske nøyaktig alle igjen å kjøpe. Akkurat nå savner jeg veldig en dunke hodet i veggen-smiley...:-/ ''Nå gjenstår bare gavene. Jeg har vel ganske nøyaktig alle igjen å kjøpe. Akkurat nå savner jeg veldig en dunke hodet i veggen-smiley...:-/'' Som jeg skulle sagt det selv... ;-) *insert dunke-i-veggen-smiley* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.