Gå til innhold

Julekjole.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen link til fine kjoler? Ikke overpynta selskapskjoler, men kanskje en enkel klassisk en?

Vil helst ikke ha spaghettistropper, men litt bredere. Har nå vært på to kjøpesentre og ikke funnet noe :(

Skrevet

Kunne godt tenkt meg i lik fasong som den fra H&M i gullbrokade. Men i en annen farge . Hvor har dem slike? Finner jo ikke. Fant ingenting på H&M .

Eller som den første kjolen i sølvfarge. Rad 3. Har faktisk ikke sett på Oasis. Vet ikke hvor det er.

Skrevet

Kunne godt tenkt meg i lik fasong som den fra H&M i gullbrokade. Men i en annen farge . Hvor har dem slike? Finner jo ikke. Fant ingenting på H&M .

Eller som den første kjolen i sølvfarge. Rad 3. Har faktisk ikke sett på Oasis. Vet ikke hvor det er.

Hæ? Har du link til noe? Hva er gullbrokade? :I

Skrevet

Haha.. glemte linken :P

http://www.kk.no/php/art.php?id=494370

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197494249' post='3748876]

Hæ? Har du link til noe? Hva er gullbrokade? :I

Glemte linken :o) Vil ikke ha den i gullbrokade men samme fasong/type kjole.

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvordan du er i forhold til merker og slikt, men jeg synes faktisk at spar-kjøp har greie kjoler til en slik anledning. Da bruker man ikke opp hele lønna liksom :)

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Browse.aspx?Catalog=MainWinter07&Category=AvdDame(MainWinter07)%2fDameSelskapskler(MainWinter07)

Jeg blåser i hvilke merker det er på kjoler :o)

Synes denne fra sparkjøp var ganske fin. Men liker ikke helt å kjøpe uten å prøve først.

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainWinter07/PID-870869(SparBase).aspx

Skrevet

Den var også flott! Men du, tenk å hatt figur og pupper til den rett ved siden av da! Ja, du har kanskje det :)

Den gullfargede bling bling kjolen mener du? Den er fin, men jeg tror ikke den hadde sett veldig bra ut på meg :o)

Skrevet

Ja den var jo riktig stilig. De har det meste i butikkene sine, så du får prøvet den da. Det finnes vel spar kjøp i enhver by?

Gjør det? Trodde ikke det fantes lenger jeg. Da MÅ jeg dit å se :o)

Skrevet

Den gullfargede bling bling kjolen mener du? Den er fin, men jeg tror ikke den hadde sett veldig bra ut på meg :o)

Hehe, ikke meg heller. Det er jo slike kjoler supertynne kjendiser viser seg i :)

Skrevet

Gjør det? Trodde ikke det fantes lenger jeg. Da MÅ jeg dit å se :o)

Vi har den i kristiansand i allefall, og i arendal :)

Skrevet

Vi har den i kristiansand i allefall, og i arendal :)

Men ikke i oslo .. Nærmeste var Mjøndalen :(

Skrevet

Men ikke i oslo .. Nærmeste var Mjøndalen :(

Hm, det var jo dumt! For det er jo greiest å få prøvd det først. Du finner sikkert en flott kjole. Er nesten sikker på at en av de du har sett på et av de senterene, fremdeles ligger i bakhodet ditt :)?

Skrevet

Hm, det var jo dumt! For det er jo greiest å få prøvd det først. Du finner sikkert en flott kjole. Er nesten sikker på at en av de du har sett på et av de senterene, fremdeles ligger i bakhodet ditt :)?

Nei faktisk ingen. Jeg fant ikke en eneste en jeg kunne tenke meg :o(

Får prøve flere steder i morgen. Som har andre butikker enn kjedebutikker.

Skrevet

Den der fra Oasis (Bling Bling?) var flott + alle de tre første, synes jeg!

Jeg har ikke budsjettert med noen julekjole..... kanskje jeg burde finne meg en?

Hadde jeg bare funnet dem i butikken :o)

Skrevet

Nei faktisk ingen. Jeg fant ikke en eneste en jeg kunne tenke meg :o(

Får prøve flere steder i morgen. Som har andre butikker enn kjedebutikker.

''Jeg fant ikke en eneste en jeg kunne tenke meg :o(''

Men er ikke det rart. Når man går (man hehe) å ser i butikker når lommeboka sier neitakk, da finner vi kjoler og alt vi vil ha. Når pengene er der, da blir alt såå mye vanskeligere. Snodig. Eller er det bare meg som føler det slik?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...