Gå til innhold

Julekjole.

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Jeg fant ikke en eneste en jeg kunne tenke meg :o(''

Men er ikke det rart. Når man går (man hehe) å ser i butikker når lommeboka sier neitakk, da finner vi kjoler og alt vi vil ha. Når pengene er der, da blir alt såå mye vanskeligere. Snodig. Eller er det bare meg som føler det slik?

Kjenner meg veldig igjen der! I oktober da jeg var i Bergen en uke, og hadde goooood tid om kvelden til å kikke i butikker, fant jeg sko i første butikk jeg kom inn i.... Fant tøy i første butikk......

Når jeg har dårlig tid, finner jeg ikke noe. Eller som du sier - ikke penger, så finner en mye - nok penger, så finner en ikke noe....

Gjest Angela25
Skrevet

Men er ikke det rart. Når man går (man hehe) å ser i butikker når lommeboka sier neitakk, da finner vi kjoler og alt vi vil ha. Når pengene er der, da blir alt såå mye vanskeligere. Snodig. Eller er det bare meg som føler det slik?

Ja det har hendt meg flere ganger ogsaa, veldig typisk! Jeg fant meg _endelig_ en kjole her en dag, en knelang mork lilla med et svart baand rundt midja, og ei sloyfe foran.Kjempefin:-)

Skrevet

Ja det har hendt meg flere ganger ogsaa, veldig typisk! Jeg fant meg _endelig_ en kjole her en dag, en knelang mork lilla med et svart baand rundt midja, og ei sloyfe foran.Kjempefin:-)

Den høres fin ut. Godt du endelig fant en da :)

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen der! I oktober da jeg var i Bergen en uke, og hadde goooood tid om kvelden til å kikke i butikker, fant jeg sko i første butikk jeg kom inn i.... Fant tøy i første butikk......

Når jeg har dårlig tid, finner jeg ikke noe. Eller som du sier - ikke penger, så finner en mye - nok penger, så finner en ikke noe....

Man (åh igjen) trenger nok å være litt klar i topplokket når man skal handle :)

Gjest Angela25
Skrevet

Den høres fin ut. Godt du endelig fant en da :)

Ja den var det:-) Tidligere kunne jeg ikke bruke slik kjoler da jeg var helt "pannekake" flat, og ikke var det fint med bh under. Naa som jeg er blitt litt fyldigere over bysten, er det kjempearti aa bruke kjoler, à la den jeg kjopte naa. (stroppeloes)

Saa er det fint med farger har jeg funnet ut:-)

Skrevet

Jeg har den paljettkjolen fra H&M. Den er aldeles ikke så grell som den framstår på det bildet med hvit bakgrunn ;p

Planen er å ta opp konkurransen med selveste juletreet i år, haha! ;o)))

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197500313' post='3749149]

Jeg har den paljettkjolen fra H&M. Den er aldeles ikke så grell som den framstår på det bildet med hvit bakgrunn ;p

Planen er å ta opp konkurransen med selveste juletreet i år, haha! ;o)))

Hvilken? Den stripete eller den svarte?

Skrevet

Sånn er det med meg og. Skal jeg ikke ha noe finner jeg så utrolig mye fint.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1197500840' post='3749164]

Stripete.

Den var egentlig veldig fin.. Syntes ikke noe særlig om den i stad, så jeg så ikke så nøye på den. Men fant den ikke på HM i går. Skal sjekke i oslo sentrum i morgen :o)

Skrevet

Den var egentlig veldig fin.. Syntes ikke noe særlig om den i stad, så jeg så ikke så nøye på den. Men fant den ikke på HM i går. Skal sjekke i oslo sentrum i morgen :o)

Den ble brukt i en helsides annonse i avisa, og ble revet bort i løpet av kort tid, i Trondheim.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...