Gjest ikke vet jeg men Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg vet INGENTING om golf -er dette morsomt å gi bort til en nybegynner som har lyst til å lære seg å spille golf?! http://trumf.no/Trumf/ProductCatalog/ProductDetail.aspx?Catalog=Trumf&ProductId=GolfsettDrivingRange&VariantId=072139 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Eg vet ingenting om golf eg heller, men det der såg fryktelig rart ut. Slår du ballen inn i et nett som står en meter foran deg? Ps! Dessuten er golf _kun_ for folk som bor i Asker eller Bærum! 0 Siter
Gjest ikke vet jeg men Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Eg vet ingenting om golf eg heller, men det der såg fryktelig rart ut. Slår du ballen inn i et nett som står en meter foran deg? Ps! Dessuten er golf _kun_ for folk som bor i Asker eller Bærum! nei, det er faktisk andre deler av landets befolkning som interesserer seg for emnet også 0 Siter
Gjest Hedmarkingen Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Eg vet ingenting om golf eg heller, men det der såg fryktelig rart ut. Slår du ballen inn i et nett som står en meter foran deg? Ps! Dessuten er golf _kun_ for folk som bor i Asker eller Bærum! Mange golfbaner på Hedmarks forhenværende åkere 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Mange golfbaner på Hedmarks forhenværende åkere Ja, det er en merkelig tid vi lever i. Dyrke mat som vi kan spise skal vi ikkje, men bygge golfbaner det skal vi gjøre både her og der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.