Gjest maider Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 For 8 år siden fikk jeg en allergisk reaksjon etter å ha brukt en hudkrem som var laget av forskjellige planter (aromatisk). Fikk voldsomme reaksjoner hvor huden rundt øynene ble hissig rødt, og flasset av. Det samme skjedde i, og rundt ørene.Var hos lege og fikk kortisonkrem, som hjalp i perioder.Gikk til akupunktør og fotsoneterapeut,som mente jeg kom til å bli bra bare jeg var tålmodig,men ting ble bare værre.Fikk tilslutt en time hos hudlege, som med en gang så hva det var.Var da så ille at jeg måtte ta innvendig og utvendig antibiotikakur.(Fikk stafylokokker i ansiktet) Ble bra igjen etter dette, bortsett fra under øyebrynet på det ene øyet.Huden er der i perioder rød,kløende,flassende og er tørr.Er det noen behandling jeg kan gjøre for å få huden normal igjen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/293790-hudproblemer-etter-allergireaksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.