Gå til innhold

"Gretne gamle gubber"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettopp dette programmet på nrk. Julefeiringen er visst like ille i England som her i landet. De spiser alt for mye, liker egentlig ikke maten (hvis den var så fantastisk ville de vel spist den mer enn en gang i året), vrir hjernen for å finne en passende gave til kona (verken japansk seremonisverd eller gressklipper er noen stor slager), må slite med familie de ikke ser resten av året, julebrev som forteller hvor fantastisk året har vært, vise takknemlighet for alle slags gaver (som lommetørkler med feil monogram, de var på tilbud). Stort sett som her i landet, altså.

Men et godt råd var det i alle fall, for de som har planer om å flambere engelsk Christmas Pudding (eller noe annet for den saks skyld), ikke bruk bensin selv om du ikke får fyr på konjakken

Skrevet

Jeg satt også og så på det programmet i går, og jeg smilte godt av disse "gubbene" Vi bor for tiden i England, og vi skal feire deler av julen der i år, Vi kommer tilbake den 26.12.

Nå skal jeg se litt nøyere etter om hvilken sinnstilstand brittene er i rundt den store høytiden

PS Jeg holdt på å le meg ihjel når han gubben fortalte at Cognacen ikke fungerte som flambering ett år, og at han da tok bensin. Kanskje all cognacen var innabords da han tenkte at bensin - det er tingen.

Skrevet

Jeg satt også og så på det programmet i går, og jeg smilte godt av disse "gubbene" Vi bor for tiden i England, og vi skal feire deler av julen der i år, Vi kommer tilbake den 26.12.

Nå skal jeg se litt nøyere etter om hvilken sinnstilstand brittene er i rundt den store høytiden

PS Jeg holdt på å le meg ihjel når han gubben fortalte at Cognacen ikke fungerte som flambering ett år, og at han da tok bensin. Kanskje all cognacen var innabords da han tenkte at bensin - det er tingen.

''Kanskje all cognacen var innabords da han tenkte at bensin''

Du skal ikke se bort fra det. Det er jo ikke noe du kommer på i edru tilstand.

Skrevet

Jeg så noe slikt i fjor - kanskje det er samme programmet? Da var det ihvertfall ett program som omhandlet de gretne gubbene, og et annet som tok for seg kvinnene i ikke spesielt godt lys når det gjelder jula! ;-) *mrsmt*

Skrevet

Jeg så noe slikt i fjor - kanskje det er samme programmet? Da var det ihvertfall ett program som omhandlet de gretne gubbene, og et annet som tok for seg kvinnene i ikke spesielt godt lys når det gjelder jula! ;-) *mrsmt*

Det kom frem at mannfolkene prøvde å få hjelpe til med middagen, men at det fikk de ikke lov til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...