Gå til innhold

Uten en tråd - ukas vekt en dag for tidlig

Lillemus

Anbefalte innlegg

Gjest anonym på det

Små skritt er fint det, det er da det blir varig vekttap ut av det. :o) Selv skal jeg kose meg med julemarsipan og julebrus til Idol i kveld - nam!

Og så kom det en kunde her nå med sjokolade til oss... Ferrero Rocher - noe av det beste vi vet er på jobben! Nammis!

Jeg må visst ha litt chips i kveld også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du verden som jeg gjentok meg selv i dette innlegget da;o)

Glemte å lese over, før jeg sendte det:)

Synes du sa mange kloke ting her, Wita!

Du er en klok og bestemt kvinne, og jeg er sikker på at du klarer å kutte røyken hvis du først bestemmer deg for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du sa mange kloke ting her, Wita!

Du er en klok og bestemt kvinne, og jeg er sikker på at du klarer å kutte røyken hvis du først bestemmer deg for det!

Ikke nå, for siden jeg skrev det innlegget i går har mye skjedd og livet mitt er blitt snudd på hodet. Mer orker jeg ikke si om saken akkurat nå.

Dessuten er jeg så dopa og sløv, at det sikkert bare tull allikevel.

Og det blir bare sånn stakkras -meg, fordi jeg synes synd på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nå, for siden jeg skrev det innlegget i går har mye skjedd og livet mitt er blitt snudd på hodet. Mer orker jeg ikke si om saken akkurat nå.

Dessuten er jeg så dopa og sløv, at det sikkert bare tull allikevel.

Og det blir bare sånn stakkras -meg, fordi jeg synes synd på meg selv.

Uff - hva har skjedd? Skal tenke på deg, Wita :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...