Gjest anonym på det Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Små skritt er fint det, det er da det blir varig vekttap ut av det. ) Selv skal jeg kose meg med julemarsipan og julebrus til Idol i kveld - nam! Og så kom det en kunde her nå med sjokolade til oss... Ferrero Rocher - noe av det beste vi vet er på jobben! Nammis! Jeg må visst ha litt chips i kveld også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Du verden som jeg gjentok meg selv i dette innlegget da;o) Glemte å lese over, før jeg sendte det:) Synes du sa mange kloke ting her, Wita! Du er en klok og bestemt kvinne, og jeg er sikker på at du klarer å kutte røyken hvis du først bestemmer deg for det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Synes du sa mange kloke ting her, Wita! Du er en klok og bestemt kvinne, og jeg er sikker på at du klarer å kutte røyken hvis du først bestemmer deg for det! Ikke nå, for siden jeg skrev det innlegget i går har mye skjedd og livet mitt er blitt snudd på hodet. Mer orker jeg ikke si om saken akkurat nå. Dessuten er jeg så dopa og sløv, at det sikkert bare tull allikevel. Og det blir bare sånn stakkras -meg, fordi jeg synes synd på meg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ikke nå, for siden jeg skrev det innlegget i går har mye skjedd og livet mitt er blitt snudd på hodet. Mer orker jeg ikke si om saken akkurat nå. Dessuten er jeg så dopa og sløv, at det sikkert bare tull allikevel. Og det blir bare sånn stakkras -meg, fordi jeg synes synd på meg selv. Uff - hva har skjedd? Skal tenke på deg, Wita :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.