Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes noen handlenett, som når man ikke bruker dem, kan tulles sammen til en liten "ball" og stappes i noe lignende paraplyetui, så man kan ha dem i håndveska. Jeg har sett flere har dem, men ikke sett dem til salgs noe sted. Er det noen som vet hvor de selges? De er laget i et slags lerretsstoff tror jeg.

Det er ikke få år siden ingen under 80 ville bli sett med et handlenett, men i disse miljøtider er det heldigvis annerledes. Kan vi minske antallet plastposer i sirkulasjon, så hurra for det.

MVH

Agata1365381002
Skrevet

Lurt!

Jeg tror jeg har sett slike i veskebutikker eller steder hvor de selger reiseartikler. Du kan i alle fall spørre der.

Gjest svigermora
Skrevet

De har slike nett i en butikk i Byporten kjøpesenter ved Oslo S.

Det er en butikk som har masse ting i reisestørrelser o.l. Husker ikke hva den heter i farten.

Skrevet

Lurt!

Jeg tror jeg har sett slike i veskebutikker eller steder hvor de selger reiseartikler. Du kan i alle fall spørre der.

Mulig du får dem på Nille og i andre enden har de dem også på Designtorget - House of Oslo...

; )

Gjest svigermora
Skrevet

De har slike nett i en butikk i Byporten kjøpesenter ved Oslo S.

Det er en butikk som har masse ting i reisestørrelser o.l. Husker ikke hva den heter i farten.

Nå kom jeg på hva den butikken heter. "Handy-size"!

Skrevet

Er du sikker på at det ikke er arv etter bestemødre og oldemødre som aldri kastet noe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...