AAA Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Det finnes noen handlenett, som når man ikke bruker dem, kan tulles sammen til en liten "ball" og stappes i noe lignende paraplyetui, så man kan ha dem i håndveska. Jeg har sett flere har dem, men ikke sett dem til salgs noe sted. Er det noen som vet hvor de selges? De er laget i et slags lerretsstoff tror jeg. Det er ikke få år siden ingen under 80 ville bli sett med et handlenett, men i disse miljøtider er det heldigvis annerledes. Kan vi minske antallet plastposer i sirkulasjon, så hurra for det. MVH 0 Siter
Agata1365381002 Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Lurt! Jeg tror jeg har sett slike i veskebutikker eller steder hvor de selger reiseartikler. Du kan i alle fall spørre der. 0 Siter
Gjest svigermora Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 De har slike nett i en butikk i Byporten kjøpesenter ved Oslo S. Det er en butikk som har masse ting i reisestørrelser o.l. Husker ikke hva den heter i farten. 0 Siter
frk.s Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Lurt! Jeg tror jeg har sett slike i veskebutikker eller steder hvor de selger reiseartikler. Du kan i alle fall spørre der. Mulig du får dem på Nille og i andre enden har de dem også på Designtorget - House of Oslo... ; ) 0 Siter
Gjest svigermora Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 De har slike nett i en butikk i Byporten kjøpesenter ved Oslo S. Det er en butikk som har masse ting i reisestørrelser o.l. Husker ikke hva den heter i farten. Nå kom jeg på hva den butikken heter. "Handy-size"! 0 Siter
Orio Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Er du sikker på at det ikke er arv etter bestemødre og oldemødre som aldri kastet noe? 0 Siter
AAA Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Skrevet 13. desember 2007 http://www.baggubag.com/ Ja - Akkurat sånne var det jeg mente. Takk skal du ha! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.