Gå til innhold

Tørt hår

Anbefalte innlegg

Gjest søtmons
Skrevet

Håret mitt er så utrolig tørt at det ser ut som et kråkereir :-D

Jeg bruker en god shampo + balsam og tar B-vitamin hver dag. Er det noe annet som kan hjelpe bedre?

Skrevet

Kerastase haarkuren er kjempefin mot tort haar.

Jeg fikk også anbefalt dene, og kjøpte den (den var dyr!), men synes ikke jeg jeg merket noen forskjell :/

Gjest Angela25
Skrevet

Jeg fikk også anbefalt dene, og kjøpte den (den var dyr!), men synes ikke jeg jeg merket noen forskjell :/

Ikke? Jeg har tykt, grovt haar, som jeg striper. Da blir haaret fort tort, og kerastase funker kjempefint for mitt haar! Men det er mange kurer aa velge mellom, ogsaa som er billigere.

Erfarer ogsaa at aa ligge med balsam i haaret natten gjennom, gjor haaret mykere.

Skrevet

Når begynte du med å ta B-vitamin? Det tar gjerne noen år før du ser virkningen.

Skrevet

Det enkle er ofte det beste. Hårkuren fra Herbal Essence som man kjøper på dagligvarebutikken, er kjempefin på tørt hår. Håret blir silkemykt, uansett hvor tørt det er. La kuren sitte over natten, vask håret godt neste morgen, bruk balsam som du lar virke noen minutter (Herbal Essence, den røde) og skyll. Håret blir kjempemykt etter denne fremgangsmåten.

Skrevet

Det enkle er ofte det beste. Hårkuren fra Herbal Essence som man kjøper på dagligvarebutikken, er kjempefin på tørt hår. Håret blir silkemykt, uansett hvor tørt det er. La kuren sitte over natten, vask håret godt neste morgen, bruk balsam som du lar virke noen minutter (Herbal Essence, den røde) og skyll. Håret blir kjempemykt etter denne fremgangsmåten.

Glemte å si at når du setter i hårkuren, bør håret være vått og gjennomgredd, for å klare å fordele hårkuren best. Legg et håndkle på hodeputa, så sover du med hårkuren i håret gjennom natta.

Gjest this is a signature
Skrevet

Hm, trodde faktisk du var mann..

AneM1365380603
Skrevet

Det trodde jeg også veldig lenge, så du er ikke den eneste :)

AneM1365380603
Skrevet

Glem det, jeg trodde du mente en annen her..

Skrevet

Takk for råd :)

Gjest this is a signature
Skrevet

Det trodde jeg også veldig lenge, så du er ikke den eneste :)

Hvem trodde du jeg mente på?

Skrevet

Gi det en skikkelig omgang med olivenolje, la den sitte i en stund mes du dekker til hodet med feks plastfolie. Skyll ut og vask håret normalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...