Gå til innhold

Språklig tabbe!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som noen her sikkert har fått med seg, gikk kjøkkenkrana vår i stykker, og i dag er jeg hjemme og venter på rørleggeren. Vi fikk kjøpt den delen som trengtes, og rørleggeren ringte i dag for å spørre om hvilket merke det var.

Og jeg svarte følgende:

"JO, det er en FM Mattson. Det står mann-överdel på den!"

Da hørte jeg bare DEN rå latteren fra mannen min.... "Det heter MANÖVER-del, ikke mann-överdel!!!!!! "

Dritflaut..... har lest på den eska ørten ganger, og ikke skjønt hva slags ord som egentlig stod der.

Og mannen min går rundt og erter meg og spør om jeg vil ha en mann-underdel når det passer?

:-D

Gjett om han rørleggeren fikk seg en god latter!!!!

Nå kom har forresten :-)

Skrevet

Skjønner ikke at det skulle være noe å bli flau for, og skjønner hvertfall ikke at det i det hele tatt skulle være noe morsomt.

Skrevet

Jeg kjenner til det der med å se seg blind på ord. Hehe... :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ler så jeg rister!

Den der kommer du til å høre lenge og på _alle_ kommende fester ;)

Gjest stålter-mos
Skrevet

Skjønner ikke at det skulle være noe å bli flau for, og skjønner hvertfall ikke at det i det hele tatt skulle være noe morsomt.

Neimen Jølsen, da , hvor har humoren forsvunnet? (hvis du i det hele tatt har hatt noen?) dette var jo morsomt! :D

Skrevet

Tja. Det finnes jo han- og hunplugger når vi snakker om ledninger, så hvorfor ikke kjønnsdelte rør?

Men jeg forstår jo at gutta rundt deg lar deg får høre det...

Skrevet

Neimen Jølsen, da , hvor har humoren forsvunnet? (hvis du i det hele tatt har hatt noen?) dette var jo morsomt! :D

Nei, det var det ikke, det. Morsomt er det når noen søler iskrem på den nystrøkne skjorta si, eller når Eli Rygg har høytlesning av barnebøker med ulik karakter.

Skrevet

Nei, det var det ikke, det. Morsomt er det når noen søler iskrem på den nystrøkne skjorta si, eller når Eli Rygg har høytlesning av barnebøker med ulik karakter.

AneM1365380603
Skrevet

He he. Nå får du sikkert høre det på festen dere skal ha ;)

Du følte deg sikkert like dum som jeg følte meg da jeg sa til mannen hos Telenor support at antivirusprogrammet mitt heter Mc Gyver.

Gjest this is a signature
Skrevet

Er ikke du på jobb?

Skrevet

*LOL* Mann over hehe, ja du får benytte deg av din manns tilbud også da :)

Skrevet

Du følte deg sikkert like dum som jeg følte meg da jeg sa til mannen hos Telenor support at antivirusprogrammet mitt heter Mc Gyver.

*LOL* Du fikk meg også til å le nå. Takk!

Skrevet

Rørleggeren er ikke den eneste som har fått seg er god latter i dag. :- )

Skrevet

* LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...