Gjest prust Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Som noen her sikkert har fått med seg, gikk kjøkkenkrana vår i stykker, og i dag er jeg hjemme og venter på rørleggeren. Vi fikk kjøpt den delen som trengtes, og rørleggeren ringte i dag for å spørre om hvilket merke det var. Og jeg svarte følgende: "JO, det er en FM Mattson. Det står mann-överdel på den!" Da hørte jeg bare DEN rå latteren fra mannen min.... "Det heter MANÖVER-del, ikke mann-överdel!!!!!! " Dritflaut..... har lest på den eska ørten ganger, og ikke skjønt hva slags ord som egentlig stod der. Og mannen min går rundt og erter meg og spør om jeg vil ha en mann-underdel når det passer? :-D Gjett om han rørleggeren fikk seg en god latter!!!! Nå kom har forresten :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Skjønner ikke at det skulle være noe å bli flau for, og skjønner hvertfall ikke at det i det hele tatt skulle være noe morsomt. 0 Siter
Sofline Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Jeg kjenner til det der med å se seg blind på ord. Hehe... :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Hehe! Spør hvor underdelen er ;o) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Ler så jeg rister! Den der kommer du til å høre lenge og på _alle_ kommende fester 0 Siter
Gjest stålter-mos Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Skjønner ikke at det skulle være noe å bli flau for, og skjønner hvertfall ikke at det i det hele tatt skulle være noe morsomt. Neimen Jølsen, da , hvor har humoren forsvunnet? (hvis du i det hele tatt har hatt noen?) dette var jo morsomt! 0 Siter
laban Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Tja. Det finnes jo han- og hunplugger når vi snakker om ledninger, så hvorfor ikke kjønnsdelte rør? Men jeg forstår jo at gutta rundt deg lar deg får høre det... 0 Siter
Jølsen Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Neimen Jølsen, da , hvor har humoren forsvunnet? (hvis du i det hele tatt har hatt noen?) dette var jo morsomt! Nei, det var det ikke, det. Morsomt er det når noen søler iskrem på den nystrøkne skjorta si, eller når Eli Rygg har høytlesning av barnebøker med ulik karakter. 0 Siter
Jølsen Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Neimen Jølsen, da , hvor har humoren forsvunnet? (hvis du i det hele tatt har hatt noen?) dette var jo morsomt! Nei, det var det ikke, det. Morsomt er det når noen søler iskrem på den nystrøkne skjorta si, eller når Eli Rygg har høytlesning av barnebøker med ulik karakter. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 He he. Nå får du sikkert høre det på festen dere skal ha Du følte deg sikkert like dum som jeg følte meg da jeg sa til mannen hos Telenor support at antivirusprogrammet mitt heter Mc Gyver. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Nei, det var det ikke, det. Morsomt er det når noen søler iskrem på den nystrøkne skjorta si, eller når Eli Rygg har høytlesning av barnebøker med ulik karakter. Er ikke du på jobb? 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 *LOL* Mann over hehe, ja du får benytte deg av din manns tilbud også da 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 He he. Nå får du sikkert høre det på festen dere skal ha Du følte deg sikkert like dum som jeg følte meg da jeg sa til mannen hos Telenor support at antivirusprogrammet mitt heter Mc Gyver. *LOL* Du fikk meg også til å le nå. Takk! 0 Siter
Orio Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Rørleggeren er ikke den eneste som har fått seg er god latter i dag. :- ) 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 He he. Nå får du sikkert høre det på festen dere skal ha Du følte deg sikkert like dum som jeg følte meg da jeg sa til mannen hos Telenor support at antivirusprogrammet mitt heter Mc Gyver. * LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.