Bookworm Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Etter alle innleggene de siste dagene om hvor uenige vi kan være om hva som er koselig og ikke i julen - var det noen som så programmet på NRK1 i går kveld "Gretne gamle menn"? Hehe, jeg satt å så på den, og trøtt og småsovende som jeg var, var jeg sikker på at jeg var midt inne i en DOL-diskusjon... Her kom alle poengene med julegaver, julekort og julebrev fram:-) Veldig fornøyelig... 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Søren det programmet glemte jeg. Vet du om det kommer i reprise? Hørtes morro ut 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Skrevet 13. desember 2007 Søren det programmet glemte jeg. Vet du om det kommer i reprise? Hørtes morro ut Finner ikke ut om programmet med mennene kommer i reprise, men jeg ser at "Gretne gamle damer ved juletider" går onsdag 19. desember kl. 23:20 på NRK1. Den er minst like fornøyelig:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Finner ikke ut om programmet med mennene kommer i reprise, men jeg ser at "Gretne gamle damer ved juletider" går onsdag 19. desember kl. 23:20 på NRK1. Den er minst like fornøyelig:-) Takk takk, nå har jeg laget huskelapp på mobilen for sikkerhets skyld 0 Siter
Gjest rullekanin Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Det var et veldig fornøyelig program:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.