Kjell Eirik Skrevet 11. juni 2001 Del Skrevet 11. juni 2001 Hei, Jeg sliter av og til med kramper i bena under lange økter (sykling eller gåing på 4 timer og mer). Jeg har hørt rykter om at dette kan skyldes underskudd av E-vitamin. Stemmer det? Er det andre ting jeg bør være obs på? Kan det ha med maten jeg spiser underveis? Mvh Kjell Eirik 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Case1 Skrevet 11. juni 2001 Del Skrevet 11. juni 2001 Hei Kjell Eirik Vet ikke om det hjelper men du kan jo prøve tilskudd av magnesium. Har hørt det skal hjelpe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 13. juni 2001 Del Skrevet 13. juni 2001 Hei, det kan være en god idè å fylle på med vitaminer og mineraler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theanswer Skrevet 19. juni 2001 Del Skrevet 19. juni 2001 Hei Kjell Eirik Vet ikke om det hjelper men du kan jo prøve tilskudd av magnesium. Har hørt det skal hjelpe. ja, har og hørt at magnesium hjelper. I tillegg hjelper det å gjøre noe så enkelt som å drikke mye vann og å strekke ut godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wonderer Skrevet 20. juni 2001 Del Skrevet 20. juni 2001 Hei, det kan være en god idè å fylle på med vitaminer og mineraler. Noen kan trenge visse typer mineraler, men vær oppmerksom på at det kan være farlig å putte i seg mineraler uten styring. Du bør forsikre deg med en lege før du tar tilskudd av visse mineraler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.