Gå til innhold

Piggdekk i valdres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på hytta i helga og har bare vanlige vinterdekk på bilen. Funker dette, eller bør man ha pikkdekk? Ser på værmeldingen at det er ca -14 og ikke nedbør.

Skrevet

''Funker dette, eller bør man ha pikkdekk?''

De dekka ville ikkje eg ha brukt.

Skrevet

Lol!

Skrevet

Hehe - så det først nå! Kanskje ikke de beste dekka, nei *ler*.

Men for å være seriøs (er nemlig litt bekymra): er det noen som har erfaring med å kjøre i valdres med piggfrie dekk?

Gjest annlovinda
Skrevet

Men for å være seriøs (er nemlig litt bekymra): er det noen som har erfaring med å kjøre i valdres med piggfrie dekk?

Vi har hytte på fjellet, riktignok ikke Valdres, men vi har kjørt piggfritt de siste 5 årene, og har aldri hatt noe problem med å kjøre piggfritt.

De siste 2 milene vi kjører er på en skikkelig fjellvei, heller ikke der noe problem. Så det går helt sikkert bra.

Skrevet

Bare hvis dekkene er seksuelt opphisset hehe

Skrevet

Det bør gå bra, men jeg ville tatt med kjetting for sikkerhets skyld. Jeg kjenner en som ble sittende fast på fjellet med piggfrie dekk.

Gjest juleklem
Skrevet

Det er fint vinter føre der oppe nå.

Ihvertfall på hovedveiene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...